مشخصات فنی کشنده اسکانیا جی410 های لاین یورو4+دی پی اف
ابعاد و فواصل (میلیمتر) | |
۵۹۵۵ | طول کامیون |
۲۵۵۰ | عرض کامیون |
۳۵۲۶ | ارتفاع سقف اتاق کشنده تا سطح زمین (بدون بادگیر) |
۳۷۰۰ | فاصله محوری |
۷۷۵ | مرکز محور عقب تا انتهای شاسی |
اوزان (کیلوگرم) | |
۴۲۰۰۰ | وزن مجموع ناخالص مجاز قانونی مرکب (GCW) |
۱۹۰۰۰ | وزن مجاز وارد بر مجموع محورهای عقب و جلو (GVW) |
۷۰۴۹ | وزن کل شاسی (بدون بار) |
۷۵۰۰ | ظرفیت مجاز محور جلو (حداکثر) |
۱۱۵۰۰ | ظرفیت مجاز محور عقب (حداکثر) |
توجه: وزن ها ممکن است ۵/۱ درصد زیاد یا کم باشند | |
موتور | |
DC13 107 | مدل |
Euro 3 | استاندارد آلایندگی |
۴۱۰ hp @ 1900 rpm | قدرت موتور |
۲۰۰۰ N.m @ 1000-1350 rpm | حداکثر گشتاور |
۶ | تعداد سیلندر |
۱۳ | حجم موتور (لیتر) |
تجهیزات ویژه | |
توربوشارژر و اینترکولر، سیستم تزریق سوخت مستقیم (یونیت انژکتور) | |
جعبه دنده | |
GRS905R | مدل |
تعداد دنده ها: ۱۲ دنده جلو – ۲ دنده کرال – ۲ دنده عقب )سنکرونیزه( – دارای روغن سردکن در دو مدل دستی و اتوماتیک | |
مخزن سوخت | |
مخزن آلومینیومی به ظرفیت مجموع ۱۲۰۰ لیتر |
سیستم الکتریکی | |
۲۴ ولت | ولتاژ |
۱۹۰ آمپر ساعت | ظرفیت باتری |
۱۰۰ آمپر | ظرفیت دینام |
سیستم تعلیق | |
پارابولیک، دارای سه لایه فنر به همراه میل موجگیر و کمک فنر | جلو : |
بادی – دارای دو بالن و کمک فنر – قابلیت تنظیم ارتفاع از داخل کابین | عقب : |
سیستم ترمز | |
ترمزهای جلو و عقب دیسکی، ترمز هوشمند EBS/ABS | |
ترمز کمکی | |
ریتاردر پنج مرحلهای با گشتاور کاهنده ۳۵۰۰ نیوتن متر (ترمز گیربکس)، ترمز اگزوز (خفه کن موتور) با تنظیم دستی و اتوماتیک | |
چرخ ها | |
۹”× ۲۲٫۵” | رینگ (یک تکه فولادی) |
۳۱۵/۸۰ R 22.5” | لاستیک (رادیال بدون تیوب) |
اتاق | |
اتاق سقف بلند Highline سری G از جنس فولاد گالوانیزه با پوشش مخصوص ضد زنگ، دارای دو عدد تخت خواب، مجهز به جک بالابرهیدرولیکی با زاویه خم تقریبی ۷۰ درجه، تعلیق اتاق بادی | |
تجهیزات استاندارد | |
بخاری درجا، قفل دیفرانسیل، ترمز تپه، آینه ها با تنظیم برقی، شیشه بالابر برقی شاگرد و راننده، سیستم تهویه مطبوع، چراغ مطالعه، فن ترموستاتیک، قطع کن باتری، بوق بادی، لاستیک زاپاس، پیش گرمکن سوخت، گلگیر عقب و جلو، گربه روی آلومینیومی، مبدل ۲۴ ولت به ۱۲ ولت، مجموعه ابزار، دریچه سقف، بادگیر سقف و کنار اتاق، آفتابگیر داخلی، سیستم تعلیق صندلی راننده تمام اتوماتیک با قابلیت تنظیم دستی | |
امکانات و آپشن های خودرو واقعی میتواند با اطلاعات موجود در کاتالوگ متفاوت باشد. |
من میمیرم واسه اسکانیا سری جی . مخصوصا اگه سپر بلند باشه . یه سوال دارم که اهل فن ها باید جواب بدن ، امکانش هست ارتفاع سری جی رو مثل سری آر کرد ؟
باید اتاق عوض شه
منظورم فاصله بین دوقسمت جلو پنجره هستا !!!
بعنی نمیشه با تعویض قطعات اتصالی کابین به شاسی این کارو کرد ؟؟؟
برادر اتاق سری جی با آر فرق داره ارتفاش
فکر کنم این سری آخر ۴۵۰ و ۴۱۰ سیستم XPI کامانریل داشتن
بله دیگه به قول خودشون سیستم پیشرفته تر کامان ریل قبلی
و یادمه آبی و نقرهای ۴۱۰ هم تو نمایشگاه بود، یکی هم سبز سیر تو محوطه ماموت
جی ۴۱۰ ؟؟؟
بله خود جی ۴۱۰، عکسش هم موجود بود تو گوشی قبلی که متاسفانه به ملکوت اعلی پیوست
خدا رحمتش کنه
یک اسکانیا جی ۴۱۰ نارنجی رنگ استریم لاین تو شیراز هست بزدی عکسش رو میذارم .