بنز آکتروس و آکسور 1843 تیپ 1

دو کشنده هم عصر و هم رده بنز آکتروس 1843 تیپ1 بونکر ایران 17 و بنز آکسور 1843 تیپ1 چادری ایران 17

یادش بخیر یک زمانی کشنده آکتروس یک کشنده لوکس و مدرن دهه 80 بود و مرسدس آکسور هم یک کشنده اقتصادی کم استهلاک دهه 80

ولی ایران خودرو دیزل یک خیانتی علیهشون زد که نسلشون رو منقرض کرد در ایران و اونطور که باید کشنده های بنز در ایران به نمایش در میومد،نیومد

درباره وحید کریملو

Avatar photo
وحید کریملو هستم و بهمن 91 این سایت رو ساختم. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۷ دیدگاه

  1. البته باید گفت اکتروس یک کشنده کم استهلاک و لوکس در دهه ۸۰

    همیشه بام سوال بوده که چرا ایران خودرو بجا اتاق مگا این اتق رو گذاشته روی اکتروس ها

    و واقعن خیانت بزرگی کرد ایران خودرو به بنز از سال ۸۱ سایپا افهاش تیپ ۲ میزد ولی ایران خودرو تا ۸۳ داشت تیپ ۱ میزد بعدشم تیپ رو با تعداد کم…

  2. آرتین فتحعلی پور

    اکتروس اکسور یه ماشین عالی و واقعا کم استهلاک هستش دایی من با همین سر و سامون گرفت
    آقا دو خاطره برای طرفداری ‌‌بنز تعریف میکنم هردوشم سنندج بود
    ۱-تو کارواش ما ۴۰۵ داشتیم من هفت سالم بود دو تا اکسور یکی سفید یکی قرمز داشتن شست و شو میشستن بعد تموم شد دیدم ماشینا برق میزنن
    ۲-تو میدان جهاد سنندج یه آکتروس نسل یک سبز کم رنگ دیدم آنقدر خوش رخ بود دیگه تو خیابون میدرخشید الماس سفید
    اینم خاطره درجه یک برای داش‌ بهروز و دوست داران بنز

  3. Avatar photo

    یکی از دلایل نیومدن بنز و پا نگرفتنش در ایران تا به امروز اقایون سایپا دیزل هم هستند متاسفانه سایپا دیزل در برخی شواهد بدست امده عامل پانگرفتن بنز در بازار سنگین وزن های ایران بود .

  4. اگه این جوره مانی جان خدا لعنت کنه اون سایپا دیزل رو که میاره کمپانی هایی مثل بنز پا بگیرن

  5. من تو بین تمامی سری های مرسدس بدجور عاشق ، اکسور سری اول ، اکتروس نسل ۳ و۴ هستم جدیدا هم که مدل اکتروس ال رو قراره تولید کنن

  6. ایران خودرو دیزل دزد و بی عرضه و خاکبرسر

  7. با سلام. تو شهر ما یه مکانیک هست که خدای موتور گازوئیلی و بنزین هست.می گفت اگه کسی بخواد مایلر وطنی بخرد تو روز اول باید به موتور اصل مایل آلمانی بگذارد تا راه بده.

    زنده باد مایلر سواران و آکسور بازان
    به خدا برا آکتروس آلمانی دلتنگم ولی حیف که خیلی گرونه.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*