دو کشنده هم عصر و هم رده بنز آکتروس 1843 تیپ1 بونکر ایران 17 و بنز آکسور 1843 تیپ1 چادری ایران 17
یادش بخیر یک زمانی کشنده آکتروس یک کشنده لوکس و مدرن دهه 80 بود و مرسدس آکسور هم یک کشنده اقتصادی کم استهلاک دهه 80
ولی ایران خودرو دیزل یک خیانتی علیهشون زد که نسلشون رو منقرض کرد در ایران و اونطور که باید کشنده های بنز در ایران به نمایش در میومد،نیومد
البته باید گفت اکتروس یک کشنده کم استهلاک و لوکس در دهه ۸۰
همیشه بام سوال بوده که چرا ایران خودرو بجا اتاق مگا این اتق رو گذاشته روی اکتروس ها
و واقعن خیانت بزرگی کرد ایران خودرو به بنز از سال ۸۱ سایپا افهاش تیپ ۲ میزد ولی ایران خودرو تا ۸۳ داشت تیپ ۱ میزد بعدشم تیپ رو با تعداد کم…
اکتروس اکسور یه ماشین عالی و واقعا کم استهلاک هستش دایی من با همین سر و سامون گرفت
آقا دو خاطره برای طرفداری بنز تعریف میکنم هردوشم سنندج بود
۱-تو کارواش ما ۴۰۵ داشتیم من هفت سالم بود دو تا اکسور یکی سفید یکی قرمز داشتن شست و شو میشستن بعد تموم شد دیدم ماشینا برق میزنن
۲-تو میدان جهاد سنندج یه آکتروس نسل یک سبز کم رنگ دیدم آنقدر خوش رخ بود دیگه تو خیابون میدرخشید الماس سفید
اینم خاطره درجه یک برای داش بهروز و دوست داران بنز
یکی از دلایل نیومدن بنز و پا نگرفتنش در ایران تا به امروز اقایون سایپا دیزل هم هستند متاسفانه سایپا دیزل در برخی شواهد بدست امده عامل پانگرفتن بنز در بازار سنگین وزن های ایران بود .
اگه این جوره مانی جان خدا لعنت کنه اون سایپا دیزل رو که میاره کمپانی هایی مثل بنز پا بگیرن
من تو بین تمامی سری های مرسدس بدجور عاشق ، اکسور سری اول ، اکتروس نسل ۳ و۴ هستم جدیدا هم که مدل اکتروس ال رو قراره تولید کنن
ایران خودرو دیزل دزد و بی عرضه و خاکبرسر
با سلام. تو شهر ما یه مکانیک هست که خدای موتور گازوئیلی و بنزین هست.می گفت اگه کسی بخواد مایلر وطنی بخرد تو روز اول باید به موتور اصل مایل آلمانی بگذارد تا راه بده.
زنده باد مایلر سواران و آکسور بازان
به خدا برا آکتروس آلمانی دلتنگم ولی حیف که خیلی گرونه.