من میگم اره ارزش خرید دارن چون واسه کسی که میخواد ماشین بخره و بودجه ش به این وارداتی ها نمیرسه این ماشینا بهترین گزینه واسه شون هستند . دراول یک نکته ای راجع به اینا خدمت تون عرض کنم که تمام ماشینایی که تو عکس میبینید از گمرک های جنوب و تهران و تبریز بتازگی ترخیص شده اند حدودا چندماهی میشه که این کامیون ها رو ارودن تو نمایشگاه های تهران و ارومیه و کرمانشاه و برای فروش گذاشتن . خیلی قبل پیشا که بتازگی وارد حرفه نویسندگی در ایران ترانزیت شده بودم ازچندین نفر شنیده بودم که حدود 600 دستگاه کامیون درگمرک های ایران خاک میخورند که مدل هاشون از 2004 میلادی شروع میشه و تا مدل 2015 ختم میشه . بتازگی حکم ترخیص این کامیونا توسط معاون اول رییس جمهور صادر شده و این کامیون ها دارند ورود به بازار رو بعد از سال ها اسارت در گمرک تجربه میکنن .کامیون ها شامل برند های ولو ،رنو ، مرسدس بنز ، مان ، بودند که زمانی توسط لجستیک های گمرکی ، ارگان ، شخصی ، وارد شده بودند و پس از مدت زمان مغیر این دسته از گروهایی که وارد کرده بودند موفق به ترخیص نشده بودند . یکسری از این ماشینا عمر بالای 17 سال رو در گمرک ها زیر برف و تگرک و نورخورشید و به اصطلاح کلینگرهای گمرکی(ترکیب باران و طوفان شن صحرایی) تجربه کرده بودند که کامیون های ولو جفت محور بالا و بنز های اکتروس ها و اکسورهای بالا نمونه های ترخیصی از گمرک جنوب کشور هستند زنگ زدگی ریش و پریدگی گلگیر از نمونه های کلینگر گمرکی هستند که خریدارها پس از خرید باید ماشینا رو صافکار و نقاشی ببرن که از صفر تا صد ریش و شاسی مورد ترمیم و بازسازی قرار بگیره چون اگر اینکار صورت نگیره شاسی باخطرات ترک خوردن و شکستی همراه خواهد شد .کامیون های اکتروس و اکسور و ولو اف اچ های جفت محور بالا مدل هاشون بین 2003 تا 2006 میلادی هست که کارکرد هاشون میانگین بین 500 الی 650 هزارتا هست و اکتروس پلاک شده 1844 پایینی هم وارداتی بوده و مدل 2007 میباشد که کارکردش حدود 740 هزارتا میباشد که بتازگی ترخیص شده و پلاک گرفته هست . اکتروس قرمز رنگ تیپ 3 1846 وارداتی با اکتروس سبز رنگ تیپ دو و اکتروس 510 اسب بخاری ابی رنگ با اکسور که کانتینر نارنجی بسته از گمرک های تهران بازرگان و تبریز ترخیص شده اند که اون قرمز رنگ 1846 تیپ 3 مدل 2012 هست و کارکردش هم 470 هزارتا واقعی هست که چندوقت پیش تو نمایشگاه سعیدی کرمانشاه برای فروش گذاشته بودن و ابی اسمانی و سبز رنگ نسل دو مدل هاشون 2007 و 2008 هست که هردوی این ماشینا رو سنندجی ها خریدن . رنو های پریمیوم و مگنوم هم به ترتیب مدل 2008 و 2004 هستند که پریمیوم ها 450 هستند و مگنوم 500 اسب بخار قدرت داره کارکردهاشون هم به ترتیب پریمیوم ها 600 هزارتا و مگنوم هم 900 هزارتا هست . بنزاکتروس یشمی رنگ نسل 4 بالا هم مدل 2015 هست که مدل 2015 هست و 1848 هست که عکسش رو از پیج نمایشگاه سعیدی کرمانشاه برداشتم وقیمتش رو حدودا 4/500 میلیارد اعلام کرده بودند که کارکردش 230 هزارتا واقعی بود . شرمنده اگر این قدر صحبت هامون طولانی شد برای این پست امیدوارم که لذت ببرید و نظرات روی این پست درجه 1 و عالی باشد.
ترخیص کشنده های وارداتی از گمرک بعد از چندین سال.
من میگم اره ارزش خرید دارن چون واسه کسی که میخواد ماشین بخره و بودجه ش به این وارداتی ها نمیرسه این ماشینا بهترین گزینه واسه شون هستند . دراول یک نکته ای راجع به اینا خدمت تون عرض کنم که تمام ماشینایی که تو عکس میبینید از گمرک های جنوب و تهران و تبریز بتازگی ترخیص شده اند حدودا چندماهی میشه که این کامیون ها رو ارودن تو نمایشگاه های تهران و ارومیه و کرمانشاه و برای فروش گذاشتن . خیلی قبل پیشا که بتازگی وارد حرفه نویسندگی در ایران ترانزیت شده بودم ازچندین نفر شنیده بودم که حدود 600 دستگاه کامیون درگمرک های ایران خاک میخورند که مدل هاشون از 2004 میلادی شروع میشه و تا مدل 2015 ختم میشه . بتازگی حکم ترخیص این کامیونا توسط معاون اول رییس جمهور صادر شده و این کامیون ها دارند ورود به بازار رو بعد از سال ها اسارت در گمرک تجربه میکنن .کامیون ها شامل برند های ولو ،رنو ، مرسدس بنز ، مان ، بودند که زمانی توسط لجستیک های گمرکی ، ارگان ، شخصی ، وارد شده بودند و پس از مدت زمان مغیر این دسته از گروهایی که وارد کرده بودند موفق به ترخیص نشده بودند . یکسری از این ماشینا عمر بالای 17 سال رو در گمرک ها زیر برف و تگرک و نورخورشید و به اصطلاح کلینگرهای گمرکی(ترکیب باران و طوفان شن صحرایی) تجربه کرده بودند که کامیون های ولو جفت محور بالا و بنز های اکتروس ها و اکسورهای بالا نمونه های ترخیصی از گمرک جنوب کشور هستند زنگ زدگی ریش و پریدگی گلگیر از نمونه های کلینگر گمرکی هستند که خریدارها پس از خرید باید ماشینا رو صافکار و نقاشی ببرن که از صفر تا صد ریش و شاسی مورد ترمیم و بازسازی قرار بگیره چون اگر اینکار صورت نگیره شاسی باخطرات ترک خوردن و شکستی همراه خواهد شد .کامیون های اکتروس و اکسور و ولو اف اچ های جفت محور بالا مدل هاشون بین 2003 تا 2006 میلادی هست که کارکرد هاشون میانگین بین 500 الی 650 هزارتا هست و اکتروس پلاک شده 1844 پایینی هم وارداتی بوده و مدل 2007 میباشد که کارکردش حدود 740 هزارتا میباشد که بتازگی ترخیص شده و پلاک گرفته هست . اکتروس قرمز رنگ تیپ 3 1846 وارداتی با اکتروس سبز رنگ تیپ دو و اکتروس 510 اسب بخاری ابی رنگ با اکسور که کانتینر نارنجی بسته از گمرک های تهران بازرگان و تبریز ترخیص شده اند که اون قرمز رنگ 1846 تیپ 3 مدل 2012 هست و کارکردش هم 470 هزارتا واقعی هست که چندوقت پیش تو نمایشگاه سعیدی کرمانشاه برای فروش گذاشته بودن و ابی اسمانی و سبز رنگ نسل دو مدل هاشون 2007 و 2008 هست که هردوی این ماشینا رو سنندجی ها خریدن . رنو های پریمیوم و مگنوم هم به ترتیب مدل 2008 و 2004 هستند که پریمیوم ها 450 هستند و مگنوم 500 اسب بخار قدرت داره کارکردهاشون هم به ترتیب پریمیوم ها 600 هزارتا و مگنوم هم 900 هزارتا هست . بنزاکتروس یشمی رنگ نسل 4 بالا هم مدل 2015 هست که مدل 2015 هست و 1848 هست که عکسش رو از پیج نمایشگاه سعیدی کرمانشاه برداشتم وقیمتش رو حدودا 4/500 میلیارد اعلام کرده بودند که کارکردش 230 هزارتا واقعی بود . شرمنده اگر این قدر صحبت هامون طولانی شد برای این پست امیدوارم که لذت ببرید و نظرات روی این پست درجه 1 و عالی باشد.
اول تشکر کنم بابت لطفتی ک داری.بنظر من ارزش خریدن دارن اما ن ب این قیمت ۴/۵.بنده خودم قبلا ماشین دار بودم خیر سرم خواستم خودمو از شر جاده خلاص کنم ماشین و مفت فروختم و رفتم مغازه دار شدم.الان ک در استانه ورشکستگی هستم فقط یه خونه از خودم دارم ک جونمو بزارم کف دستم و بفروشم و ماشین بخرم اما هر روز ک میگذره دارم نامید میشم قیمت ها روز ب روز داره بالا میره.من هر روز کارم شده تو فضای مجازی و دنبال کردن وارداتی ها و روند بازار .تو هفته گذشته ماشینای داخلی افزایش قیمت داشتن از صد تومن تا پونصد تومن دلیلش هم روند خیلی کند پلاک گذاری ک خریدارها رو به سمت نمایشگاهها برده .بعضی شرکتها کلا ثبت سفارش رو متوقف کردن .قیمت ماشین های بالا رو زده چهارو نیم میلیارد.پونصد تومن هم باید چیزی پشتش بندازی .کلا میشه ۵میلیارد اخه من نمیدونم یه ماشین چقد باید درامد داشته باشه .۵میلیارد رو بزاری تو بانک ماهی ۸۳میلیون سود بدون زحمت بهت میده.بی انصافیه بخدا
ممنون از شما میلاد خان اون ۴/۵ برای اکتروس ۲۰۱۵ هست که بنظرم نسبت به مدل و کارکردش قیمتش یکم بالا بوده اما در مقایسه با کامیون های مونتاژ داخل قیمتش از ولو و اسکانیا با اینکه زیاده ولی خب اگر یصورت منصفانه بخوای احتساب کنی قیمتش منصفانه و خوب هست چون الان اف اچ ۵۰۰ قیمتش حدود ۴/۳۰۰ هست و با نظر شما موافق هستم اگر قیمت خوب و به قیمت باشه ارزش خرید دارن انشالله شما هم بتونید یک وارداتی درجه ۱ و زیبا بخرید
واقعا تو ایران قیمت ماشین افتضاحه ….. و مردمی که تو کار هستند عاشق این شغل هستند …..
وگرنه ما هم با دوستان دور هم بودیم تو این تعطیلات ؛ بحث بود که واقعا با ۴ الی ۵ میلیارد سرمایه راحت پات و از رو پات رد کنی و ماهی ۷۰ الی ۸۰ میلیون پول بیاد تو حسابت ….
واقعا وضع مردم نباید اینجور باشه ؛ سقف کامیون تو ایران باید کلا بالای ۲/۵۰۰ میلیارد نباشه …..در صورتی که الان حدود ۵ میلیارد هست ….
بله کلا وضعیت خیلی بهم ریخته هست انشالله که وضع درست بشه و همه بتونن این ماشینا رو بخرن
اول اینکه مانی جان دستت درد نکنه زحمات گران بها و گوهر بار شما واقعا ستودنیه ، چون عکس ها و پست هایی رو میذاری که ما از وجودش تو ایران واقعا بیخبریم من واقعا نمیدونستم قبلا تو کل ایران ۶۰۰ دستگاه کامیون تو گمرک خاک میخورده پس نگو که این جواهرات تو گمرک خاک میخوردن ، والا بنظر من بله ارزش خرید دارن به دو دلیل اساسی هم اروپایی هستن و تضمین شده هستن که همه ی این ماشینا راحت تا چندسال دیگه جوابگو هست و کار میکنه و هم اینکه یک ماشینی مثل اون اکسور یا همون اکتروس های جفت محور یک دست به سر گوششون بکشی راحت تا چندین سال نون خوب بهت میدن تنها ماشین بالا که خریدش خیلی ریسکه همون مگنوم هست چون قطعاتش به وفور پیدا میشه ولی ارزش خرید دارن .
مگنوم بیشتر قطعاتش با اف اچ ۴۸۰ یکیه
مگنوم موتور ماک داره چطور اف هاش بهش میخوره؟
سهام ماک و رنو تراکس ماله ولوو سوئده بخاطر این
خیلی قطعاتش با افهاش یکیه
بله درسته سهام ماک و رنو متعلق به ولو تراکس هست ممکنه قطعات اینا با مگنوم های یشمی رنگ بالا بخوره البته مگنوم تو ایران ۵ الی ۶ دستگاه هست
چون زیرمجموعه ولو هست داداش بعضی از قطعات هاش با پریمیوم و اف اچ یکی هست
مگنوم یکسری از قطعاتش با پریمیوم ۴۶۰ هم مشترک هست
ما مخلص شما هستیم بهروز خان شما و سایر دوستان به بنده لطف دارید بله این ۶۰۰ دستگاه بنده حدودا شش سالی هست ازشون خبر دارم و به گفته شما چون اروپایی هستن ارزش خرید دارن مگنوم هم قطعاتش هم با پریمیوم و اف اچ ۴۶۰ یکی هست و مشکلی برای خریدار ایجاد نمیکنه
از خدا واسه همه رفقا اکتروس یشمی رنگ بالا زو طلب میکنم با یک خونه و زن خوب هرسه تا اینا رو داشته باشید دیگه چیزی تو زندگی کم ندارید
انشاءالله
ای بابا خخخخ از دست شما بهروزخان
بعضی ها وضعشون خیلی خراب و افتضاحه انگار ۵۰ سال ازشون اونطرف کار کشیدن اومده بدبخت چند سال هم تو گمرگ خوابیده مخصوصا اون آکتروس تیپ۱ ها و اف اچ۱۲ ها
درسته داداش ولی ارزش بازسازی دارن
ولی یک جاش جالبه که اکثرا سه محور با محور فرمان پذیر وسط هستند
اره داداش این کامیون های با این ارایش رو بیشتر برای انگلستان و دانمارک و هلند میزنن
با تشکر از مانی جان اینا من یک نکته ای رو عرض کنم که این ماشینا رو نمیشه از رو شکل ظاهری شون قضاوت کرد اگه موتورهاشون سالم باشن بنظر بنده واقعا ارزش خرید دارن چون شما خودتون حساب کنید که ماشین ۱۵ ۱۶ سال پیش اروپا با این کارکرد معرکه هست تو خود اروپا همنمونه های تمیزی که موتو هاشون فابریک باشه و به این شکل باشه کم گیر میاد موتوری شون سالم باشه میشه خرج ظاهری ماشین بکنی و سوارشون بشی ماشین بازهایی هستند که سراغ اینا بیان و حسابی از صفر تا صد خرج ظاهرشون بکنه و اونا رو به جاده ها برگردونه نمونه ش همین کردهایی که اکتروس باز هستند این بنزها و ولو ها براشون بهترین گزینه هست
کامران خان کاملا درسته شما درست میفرمایید نمونه های تمیز و بکر این کامیونا تو خود اروپا هم کم پیدا میشن ولی بنظر من هم ارزش خرید دارن ولی به قیمت خوب و اینکه با مبلغی خوب بازسازی شون بکنی
اون مگنوم بالایی اگه اشتباه نکنم تا یک مدت پیش تو پارکینگ بازرگان خوابیده بود و برای سیرک اسپانیا و فرانسه بودن
بله مگنوم بالایی متعلق به سیرک ایتالیا بوده که بعد از هفت سال از گمرک ترخیص شده
ممنون از آقا مانی عجب ماشین های خاص و بکری هستن . یک سوال از دوستان داشتم و اونم اینه ماشینایی که تازه ترخیص شدند مثل همین ماشین های بالایی آیاترخیص شون تاثیری روی قیمت های ماشین داخل بازار میگذاره یا خیر؟
تعدادشون کمه اگر با سرعت بالا پلاک بشن صد در صد فرق خواهد کرد
داداش حدود ۴۰۰۰ دستگاه وارد شده این حجم پلاک شدنش کمی زمانبر هست
ممکنه تاثیر کمی بذاره ولی زمانی تاثیر خواهد گذاشت که تمامی وارداتی ها با سرعت پلاک بشن
خداییش اون رنو مگنوم با اون اف اچ نسل ۱ و این بنز اکتروس نسل جدید جز قشنگ ترین ماشین های این پست هستند.
رنو مگنوم نسل تکرارنشدنی طراحی کامیون هاست
اینا مثل اوناییه که افغانیا دارن
ولی اگه یک اور حال بشه تا چندین سال کار میکنه
بله اکتروس ها اورهال بشن تا بیست سال کار میکنن نه تنها اکتروس بلکه تمامی این کامیون ها بازسازی بشن همه شون تا چندین سال کار میکنن
ولوو آبی چقدر تو دل بروست
بله فقط یکدست بازسازی میخواد
ممنونم از نظرات دوستان عزیز
سلام چجوری میشه از این کامیون ها خریداری کرد اگر شماره تلفنی دارید میشه لطفا بهم بدید
arshadkebrity@gmil.com
من یه اکتروس میخولم واسه اوراق کردن بدون سند اگر کسی از دوستان سراغ داره و یا میتونه راهنماییم کنه ممنون میشم
۰۹۳۸۶۷۱۸۰۸۵
سلام خدمت شما والا اینا همه سند دارن و پلاک میشن و بدون سند باید برید سمت اربیل و کردستان عراق خریداری کنید و بیارید
اگه موردی بود حتما بهتون اعلام خواهم کرد
سلام
من اگه ماشین بخرم میتونم خودم گمرکیشو رد کنم سند بگیزم وپلاک بزنم
کسی میدونه هزینه گمرکی و سندو پلاکش چقدر میشه
من چندتا ماشین دیدم ک پلاک نشدن و عوارض گمرکیشون پرداخت نشده
اگه از این ماشینا بخرم میتونم خودم رد کنم پلاک بزنم
کسی میتونه راهنمایی کنه