مشخصات فنی+قیمت+تصاویر داخل کامیونت دایون 10.1 تن

کامیونت جدید دایون 10.1 تن محصول جدید بازار چینی ایرانی!!!

چند نکته جالب و قابل رقابتی شدن این محصول نسبت به بقیه کامیونت های چینی بازار هست که وزن شاسی آن 3600 بوده و قابلیت حمل وزن ناخالص 10 تن و 100 کیلوگرم را دارد-گیربکس آن 8 دنده اور دار بوده که در نوع خود میتونه یک گیربکس بی رقیب با هم نوعان باشد-سیستم ترمز عین کامیونت های دیگر چینی بادی می باشد


شرایط فروش برای آبان 99
فقط نقدی
۵۰۰ موقع ثبت نام
۳۰۰ یک ماه بعد از ثبت نام
۳۷۹ یک ماه قبل از تحویل
تحویل هم اسفند ۹۹

🔹اطلاعات فروش👇
📱09119525378 (بابانژاد)




مشخصات فنی کامیونت هم در پایین قرار دادم:

🔸این محصول طبق ادعای کمپانی دایون با جدید ترین کابین روز دنیا و طراحی نوین راهی بازار شده است✔️

🔻مشخصات کلی
➖مدل کامیون : CGC1110
➖نوع کابین : طرح جدید 2019، جا خواب دار
➖ابعاد کلی بدون اتاق بار(mm) 245022008130
➖فاصله محورها (mm) 4400
➖وزن ناخالص (GCW)(kg) 10100
➖وزن شاسی (Kg) 3600
➖طول شاسی(قسمت بار) 5+1
➖حداکثر سرعت (km/h) 110

🔻موتور
➖مدل Cummins ISF 3.8 S5154
➖استاندارد آلایندگی Euro 5
➖سیستم سوخت رسانی و آلایندگی Common Rail
➖توان(hp/rpm) 156
➖حجم موتور(cc) 3800

🔻انتقال قدرت
➖نوع Fast 83S75TE-C
➖تعداد دنده : 8 دنده اوردار

🔻کلاچ
➖نوع تک صفحه ای خشک دیافراگمی با سیستم بادی روغنی

🔻فرمان
➖هیدرولیک (قابل تنظیم)

🔻سیستم ترمز
➖دو مدار بادی مستقل ABS

🔻مخزن سوخت
➖از جنس آلومینیوم با ظرفیت 200 لیتر

🔻برق
➖ نوع 24/105Ah ولت

✅سایر مشخصات :
🔻لاستیک تیوبلس، مجهز به توربو شارژ و اینترکولر، سیستم تهویه مطبوع، کولر، بخاری درجا، ترمز موتور، شیشه بالابر برقی، گرمکن آینه بغل، کروز کنترل، قفل مرکزی، سیستم صوتی و تصویریMP5 ، مسیریاب ، چراغ دی لایت، مه شکن، جک روغنی، لاستیک زاپاس، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو، صندلی قابل تنظیم، تنظیم نور صفحه کیلومتر، راحتی در پیاده و سوار شدن، دید گسترده محیط، بادگیر، سایه بان

جهت عضویت در صفحه اینستاگرام ایران ترانزیت روی همین متن کلیک کنید

جهت عضویت در صفحه اینستاگرام ایران ترانزیت روی همین متن کلیک کنید

درباره وحید کریملو

Avatar photo
وحید کریملو هستم و بهمن 91 این سایت رو ساختم. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۳۲ دیدگاه

  1. Avatar photo

    فقط میتونم بگم یا ابلفضل 😐

    • 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

      یا امامزاده سوج
      یک‌میلیارد و صد و هشتاد میلیون

    • یا باوا زاهده چلو

    • به احدیت الله من سال ۱۴۰۰ثبت نام کردم الان دیگه نزدیک به سال۱۴۰۲هست نه ماشین تحویل میدن نه جوابگو هستند نه شرکت ونه نمایندگی امیدوار شیراز ۶۰۰نفر ما ثبت نام کردیمه الان ۱سال و اندی حالا اضافه اومدن ۶۰تومن توسعه فروش زدن روش ۹درصد مالیات ۱۴۰هزینه اسقاط بابا ظلم پایدارنیست نکنید اینکارا بعد این همه انتظار بدون ریال سود بدون ریال سود واضافه کردن هزینه ۳۰۰میلیونی جدید شرمتان بیاد تحویل بدید ماغلط کردیم اومدیم این شرکت بی در و پیکر

  2. من شنیدم کشنده دایون هم با وجود اینکه کمه خیلی ازش تعریف میکنن ….قیمتش هم نسبت به چینی ها بالاست …. از ظاهرش و مشخصاتش بد نیست ….

    ولی من موندم آریا دیزل کامیونت های رنو رو چرا عرضه نمیکنه‌….تو اروپا خیلی پر فروش هستند

  3. ۱۵۶ اسب بخار برای مجموع ۱۰ تن خیلی کمه
    میتوان گفت به مشکل کاویانهای ۱۰ و ۱۲ تن و جک های ۱۰ تن دچار میشه
    موتور چهار سیلندر با ۱۵۶ اسب بخار واقعا صعیفه بهتر بود از ۶ سیلندر حدود۱۸۰ اسب استفاده میشد

  4. به نظر من ادم عاقل با این مبلغ ایسوزو بخره بهتره چون کیفیت ژاپنی تو منطقه اسیا بسیار بهتر از چینی هست.

    • اره داداش ژاپن یه چی دیگه اس اگه این اتاق رو میزاشتن رو ایسوزو دیگه حرفی نمیموند بعدشم به پول الان میشه حدود دو و نیم میلیارد که اصلا ارزش خرید نداره

    • دوست عزیز. این ایسوزویی که دست امثال منو شما میرسه همشون ساخت ترکیه هستش. برند ایسوزو میزنن روش قیمتش دوبرابر میرسه بازار و بعدش دلال بازی و قیمت نجومی میرسه دست مصرف کننده. بهتره با قیمت پایین یه چی خرید و گذروند. همشون مثه همن، فقط یکم دستکاری میکنن و قیمت نجومی میذارن روش.
      یه چی مثل این میشه خرید و با صد تومن گیربکسش رو تقویت کرد تا موتورش بیشتر زور نزنه. باز خدا به داد راننده‌ای برسه که با اینا سروکله میزنه🫡

  5. خب خبا یک میلیارد و دویست یه ایسوزو تمیز سه چهار سال کار کرده میدن که هم کیفیت داره هم مکانیک و یدکی کل دنیا گیرت میاد مغز ادم مگه پاره سنگ برداشته این همه پول بده ماشین چینی که بعد دوسال کار انگار از کوره اهنگری دراومده کابینشم کج و کوله میشه ایسوزو ۶تن موتورش با ۱۵۵ اسب پنج هزارو خرده ای سی سی اینکه دیگه ده تن سه هزاروهشصد سی سی!! درسته ملاک قدرت نهایی موتور شرطه ولی حجم موتور بیشتر و محفظه احتراق بزرگتر قدرت نهایی موتور رو سریع تر بدست میاره و تو سینه کش شتاب بیشتری داره راحت دور میگیره موتور داغ نمیکنه… اصلا ماشین جالبی ب نظر نمیاداین موتور برای کامیونت شش تن چواب میده

    • Avatar photo

      سلام آقا میثم خوش اومدی برادر
      در مورد گیربکسش چطور-این گیربکس ۸ دنده اور دار که روش گذاشتن نمیتونه اون کسری قدرت موتور رو تامین کنه؟

      • وزن خالی این کامیونت با اتاق شش متری پنج و نیم تن در میاد.موتور سه هزار وهشتصد سی سی فقط برای وزن خالی و بدون بار این ماشین جوابگو هست.این ماشین بعد یکی دو سال رد میده.واسه این ماشین حداقل باید از یک موتور پنج لیتری استفاده میشد.مطمئن باشید این ماشین از نظر موتوری کم میاره و دردسر میشه.

    • سلام کریملو جان ارادت
      گیربکس هشت دنده خوبه اوور هم داره امتیاز مثبتی هستش ولی برای یک کامیونت که نیمه سنگین هستش و یه جورایی تیزی و سبکی ماشین سواری رو داره زود دور میگیره نیازی نیست هشت تا دنده رو جا بزنی همون شش تا دنده جوابگو هست همونطور که الان توی خیلی از کامیونت ها میبینیم ایسوزو، فاو، فوتون،… که دوتا دنده اخر ظریب بالایی دارن و سرعتی هستن واسه جاده دایون اورده ضعف موتورش رو با تعداد دنده زیاد جبران کنه ولی خب راننده راحت نیست او طرح جالبی نیست لان همه کمپانی ها به سمت گیربکس اتومات میرن حتی خیلی از کشنده ها مثل اسکانیا و ولوو دارن از گیربکس شش دنده استفاده میکنن که راحت جواب میده شما فرض کن با همین دایون ده تن وزن ناخالص داری میری به نظرت تو سینه کش چه دنده ای میتونی بالا بری دنده سه یا چهار که بیشتر از اون موتورش ضعیفه نمیکشه که بازم فرقی به حالت نداره و سرعتت پایینه که یه ایسوزه هشت تن با دنده چهار گیربکس شش دنده از بغلت سبقت میگیره نمیدونم رو چه اساسی همچین تناژی زدن رو این ماشین فوقش بتونه شش تن جابجا کنه

  6. اخه کدوم ادم بی عقلی یک میلیارد وخورده میده دایون چینی این پول میشه بدی یه ده چرخ بنز یا ولوو ان ۱۰ سالم ۱۶ تن بار ببری خیلیم بهتره

  7. یا رکین یا ترکین

    • زنده باد بختیاری

      سلام خدمت همکاران عزیز. من الان دو ساله دایون ۱۰ تن دارم همیشه بارم سنگین هست از شهرکرد بار میزنم برا خوزستان دوستانی که میگن ایسوزو از دایون سبقت میگیره من سر ماشینم باهاش شرط میبندم اگه تونست تو سربالایی و سرازیری باهام بیاد ماشینم رو همینجوری بهش میدم من ۷تن ونیم بار میزنم اون ۵ تن بزنه ببین میتونه پا به پای سلطان بیاد … بعدشم ایسوزو یه روزی ماشین بود که همه قطعاتش ژاپنی بود نه الان که همه وسیله هاش شدن یا ایرانی یا چین میزنه پس با این شرایط گرونی لوازم یدکی بهترین کار اینه که ماشین صفر بخری نه اینکه با همین پول بری ایسوزو ۹۵ و ۶ بخری بعدشم همش باید پیش مکانیک باشی

  8. سلام۶.۵بارمیبره.خالی ماشینم۳.۶۰۰که جمعا میشه ۱۰.۱۰۰.وگرنه ۱۰تن بارو نمی‌بره.دراصل اومدن تناژی که باید به ایسوزو میدادن به دایون دادن

    • داداش ایسوزو که تعمیرش با اف هاش برابری میکنه بدرد کی میخوره ن ترمز بادی ن جای خواب بابا فقط اسم در کرده

      • این ماشین خوراک مسقف و سبکباره نظیر مبل اثاثیه کارتن خالی طول و عرض زیاد تو شهر برو وزن خالی سبک نسبت به ۹۱۱ بنز خوشگل و تند رو و پر امکانات نظیر ترمز بادی جای خواب و کروز کنترل و شاسی ۶ متری که میشه مسقف شش و نیم متری بزاری زوش ۹ دست مبل میگیره تناژ هم ی چیز مسخره است تو ایران خودم بار ها شده به فاو شش تن ۵/۵ تن خالص بار زدم وفتی ۸ تن هم تو شهر نمیتونه بره پس با ده تن هم نمیشه حداقل زیر تره بار استرس تناژ پلیس راه نداری همون ۴ تن بزن سبک برو

  9. از این شرکت بی درو پیکر نخرید برید بهمن موتور فورس بخرید نیایید ۲سال انتظار بکشید این شرکتیذنیست مسول داشته باشه دلسوز داشته باشه یاکسی جوابگوت باشه

  10. سلام، دایون ماشین عالی، تمامی قطعات موتور همون الوند است، نترسید و بخرید، ماشین پر قدرت، عالی، و دارای گیربکس عالی و قدرتمند، اصلا نترسید، من راضی ام، باید سوار بشید تا بدانید چیس

  11. هر کس خاست دایون بخره، فقط توی بازار سند آماده بخره
    اصلا ثبت نام نکنید،

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*