کشنده های داف ایکس اف 105 تبریزی و ولو اف اچ 500 تهرانی.

عکس از اقا ارمین عزیز که مالک این داف و یک داف سفید فول اپشن هستند . این داف به علت داشتن تایرهای مات مشکی که ملقب به تیونینگ هلندی هست در ایران معروف هست. هم ماشین و هم یخچال هردو وارداتی هستند و درکنار داف هم ولو اف اچ 500 تهرانی هست که هردو همسرویس هستند و ترانزیت هستند . امیدوارم که لذت ببرید و تقدیم بدوستان ولو باز که میگن چرا کم ولو میذاری امیدوارم این پست رو با نظرات تون بترکونید. و نظرات روی این پست همانند پست های واردات زیاد باشد.

درباره manitavakol

Avatar photo
بنام خدا مانی توکل هستم از نویسندگان قدیمی سایت ایران ترانزیت . لیسانس عمران دارم ، عاشق ماشین هستم سواری و سنگین . از سال 91 با ایران ترانزیت اشنا شدم 8 ساله که با مدیر سایت دوست خوبم وحید کریملو رفیق و دوست هستم عاشق ماشین های اروپایی و امریکایی علی الخصوص آلمانی هستم و بشدت روی ماشین های آلمانی علاقه دارم . درحال پیگیری برای گرفتن پایه 2 و سپس پایه 1 هستم تا به امید خدا اگر قسمت شد پایه 1 بگیرم و بتونم در این حرفه کار کنم . مخلص همه ی رانندگان ایران زمین و بچه های ایران ترانزیت گل هم هستیم و همه تون رو دوست داریم انشالله زیر سایه پروردگار متعال زندگی اروم و خوبی درکنار خانواده هاتون داشته باشید . ارزوی سربلندی برای قهرمانان حمل و نقل ایران و مردم کشورم رو دارم.

۲۰ دیدگاه

  1. هردو سلطانن ولی من داف رو انتخاب میکنم

    • با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و همکاران گرامی
      خیلی مچکرم از لطفتون آقای توکل
      خواستین میتونین مارو در صفحه ی مجازیمون دنبال کنین
      @daf_xf_tabriz

      • Avatar photo

        با عرض سلام خدمت اقای اسدپور عزیزم مالک داف های سفید و مشکی رنگ شمال غرب کشور متشکرم از شما همکار گرامی که با نظرات خوبتون ما رو همراهی میکنید انشالله که چرخ ماشینها تون به خوبی و خوشی با برکت بچرخه. بروی چشم شما را در اینستاگرام دنبال خواهیم کرد.

      • اگه از بلاک در بیاری چشم آقا ارمین فالوتونم میکنیم

  2. Avatar photo

    متاسفانه نظرات پایینه

  3. خدایی اف اچ رو بذاری بیای سوار این داف بشی!!!

  4. Avatar photo

    ممنونم از نظرات دوستان عزیز

  5. Avatar photo

    یادمه سال ۹۴ که داف وارد ایران شد
    چند نفری رو میشناسم که سریع رفتن داف خریدن
    و چند ماه بعد که نسل چهارم اف اچ و سایپا داد بیرون نصف اون چند نفری رو که میشناسم سریع داف و فروختن و اف اچ ۵۰۰ گرفتن
    دو تا دیگه هم سال های ۹۶ و ۹۷ عوض کردن و اف اچ گرفتن
    و
    یه چیزایی امتیاز مثبت برا انتخاب مثلا پژو ۴۰۵ من میگم بهترین ماشین تولید داخل چرا
    چون مخارج و هزینه نگه داریش واقعا بین تولید داخلی ها کمتر
    و کلی دلایل دیگه
    حالا از لحاظ اپشن و این حرفا واقعا داف یه سر و گردن از اف اچ سایپایی بالاتر ولی
    اف اچ هم مثله ۴۰۵ میمونه همه قطعات و مکانیک و نمایندگیش تو ایران هست خرید و فروشش عالیه و کلی چیزای دیگه از این مسئله که باعث میشه خیلی ها میرن سمت اف اچ سایپایی
    و در کل خیلی چیزا سلیقه ای هستش
    انصافا اف اچ ابهت و رخش واقعا از داف بهتر
    البته بنده هم کمی تعصب هم به رو ولوو دارم این حرف و میزنم
    ولی همیشه واقعیت ها رو که بدونم میگم حالا کسی خوشش بیاد نیاد

    • Avatar photo

      دلیلی که اف اچ بین راننده ها اینقدر محبوبیت داره چون از سال ۸۰ با اف اچ تیپ۱ شروع کردن تا امروز با تیپ۴ اش-حساب کن نزدیک ۱۸ ۱۹ ساله با اف اچ راننده ایرانی آشنایی داره و خودش رو ثابت کرده هم از بابت کیفیت هم قدرت هم کشش و خدمات پس از فروشش-اگر از سال ۸۰ به جای اف اچ ،سایپا دیزل میتونست داف رو بیاره مطمئن باش الان همه داف سوار بودند!!! به شرط اینکه عین ولوو ی خودش، اونو ساپورتش کنه

      • Avatar photo

        اره خداییش اگه اون موقع سایپا چیز دیگه میاورد و حمایت میکرد الان ملت نظر دیگه داشتن رو ولوو
        ولی یه چیزی که هست ولوو از سوسماری تا الان چندین سال تو بازار ایران بوده
        ولی مثلا داف همچین گذشته پر رنگی مثله ولوو تو ایران نداره

      • Avatar photo

        کی میگه داف تو ایران گذشته پررنگی نداره برادر داف سال های ۵۳ و ۵۴ جز پرفروش ترین برند وارد شده بوده بهمراه ماک و بنز و ولو تا قبل از انقلاب سابقه چتدان خوش نامی تو بازار کامیون های ایران نداشته میگید نه از راننده های قدیمی بپرسید اون قدری که ماک بنز داف وایت مان تو ناوگان قبل از انقلاب حضور پررنگ داشتن کامیون های سوئدی نظیر اسکانیا و ولو نداشتند شما عکس ها و فیلم های قدیمی رو ببین ماشینا یا المانی بوده یا امربکایی باری های قدیمی هم که هشتاد درصد محصولات بنز المان بوده بعد کامیون های دیگه داف از قدیم سابقه بسیار خوبی تو ناوگان ایران داشته و تا بعد از انقلاب تا سال های هفتاد به بالا سابقه خوبی باشه بعد از اینکه سال های هفتاد بنز اسکانیا اویکو وارد ایران میشدن در این سال ها کمی ورودش کم رنگ شد تا اینکه سال ۹۳ داف دوباره پرقدرت ظاهر شد و تا به امروز درکنار سایر برندها داره وارد بازار میشه داف های موجود تو بازار چه نسل قدیم و چه نسل جدید همین الانش از ولوهای موجود تو ایران یک سرو گردن از بابت قدرت و امکانات بالاتر هستند داف هم با گذشت هفت سال تو بازار جای پاش الان محکم ترشده و جز بهترین و پرفروش ترین برندهای بازار هست.

      • Avatar photo

        دهه پنجاه داف ۱۴۰ باری و کمپرسی
        و دهه هفتاد داف ۳۳۰۰ جفت کمپرسی و یه مدل کشنده هم بوده فکر کنم ۳۴۰۰ بود
        خوب من همین ها رو میدونم تو گذشته بود
        ولی ولوو و بنز از دهه پنجاه تا الان چندین مدل های مختلف داشته تو ایران
        حالا حضور کدوم پر رنگ بوده

      • Avatar photo

        داف در این برهه ۷ ساله در بازار بسیار بادوام و پرفروش بوده و جز ماشینایی هست همین الان وارداتی ش هم خواهانش بیشتر از ولو ۵۰۰ هست یک بنده خدایی رو میشناسم که داف از المان وارد کرده میگفت من تو المان اومدم برم ولو بردارم اما نظرم به فول ترین داف سفارشی ۵۱۰ اسب سفارش المان تو همون نمایندگی جلب شد میگفت خود صاحب نمایندگی به همراه دوستم بهم گفتن که این داف امکاناتی داره که ولو های وارداتی اینجا چنین امکاناتی رو ندارن میگفت جفت صندلی داخل کابین فقط رو ۷ حالت تنظیم میشن. یخچال داخل ماشین فقط ۳ نوع درجه برای نگهداری لبنیات گوشت و سبزیجات داره میگفت داف رو اونجا میتونی کیت تیونینگ و پرژکتور و رینگ استیل و این جور چیزها رو ماشین ببندی یعنی داف جز اولین ماشین هایی هست که راننده خودش میتونه به سلیقه خودش همه چیز روش نصب کنه.

  6. Avatar photo

    ما در دهه ۵۰ این قدری که بنز و ماک و داف و این جور ماشینا داشتیم ولو تو ناوگان نداشتیم ولو از سال ۶۰ به بعد حضورش تو ایران پررنگ تر شد ولی ناوگان ترانزیتی ایران قبل از انقلاب ماک و بنز و داف و وایت و اینترناش و مان بودند شرکت تی بی تی تهران لجستیک و شرکت های نظیر ایران کالا شرکت هایی بودند که ناوگان حمل و نقل شون متشکل از بنز ماک داف بود و ولو حضور کمرنگ تری در ناوگان ایران اون موقع داشت این قدری که راننده ها قدیم امریکایی و المانی سوار و داف سوار بودند کمتر کسی با وجود این همه ماشینا به سراغ اسکانیا و ولو میرفت نمیگم اسکانیا و ولو نبوده بوده اما در دهه ۵۰ با وجود غول هایی مثل خدابیامرز قندچی و حتی ایران ناسیونال و شرکت هایی مثل داف تراکس ایران و ایران وایت کمتر کسی سمت ولو و اسکانیا میرفت .

  7. اخ اخ داف مشکی با لاستیک مات فوق العاده هست اف هاش ۵۰۰ هم که نگو سالار جاده هاست.

  8. داف مشکی رو خداییش ببینید با چرخ های مشکی زیرش ابهت ده برابر شده ولو اف اچ ۵۰۰ هم که جز بهترین هاست.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*