در مراسمی که ظهر امروز به مناسبت روز ملی حمل و نقل و با مقامات رسمی، اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، اتوبوس بینشهری جدید شرکت ایران خودرو دیزل رونمایی شد.
جواد توسلیمهر مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل در این مراسم ضمن اعلام این خبر خاطرنشان ساخت: ایران خودرو دیزل با دارا بودن خطوط تولید مجهز در زمینهی خودروهای مسافری یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این نوع محصولات در خاورمیانه است که در حال حاضر با تولید محصولات شهری از قبیل اتوبوس برقی، اتوبوس دیزلی و ون وانا نقش موثری در حمل و نقل کشور ایفا مینماید.
وی افزود: پس از رونمایی از اتوبوس برقی و پیوستن آن به خطوط اتوبوسرانی کشور، خوشحالیم که پس از 12 سال خط تولید اتوبوس بینشهری در شرکت ایران خودرو دیزل با آغاز تولید اتوبوس جدید بینشهری شرکت با استاندارد آلایندگی یورو 5EEV+ دوباره فعال خواهد شد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل افزود: این محصول با بهرهگیری از پلتفرم یکی از محصولات روز دنیا و متناسب با اقلیم ایران توسعه داده شده و در راستای مرتفع ساختن نیازهای مشتریان سعی بر آن شد از بهترین تجهیزات در معماری محصول استفاده و حتی از نسخه اولیه پلتفرم آن قدرتمندتر و مجهزتر است.
مشخصات فنی اتوبوس بین شهری جدید شرکت ایران خودرو دیزل
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، از جمله مشخصات فنی این محصول میتوان به موتور کامینز با توان 490 اسب بخار، گیربکس ZF به همراه ریتاردر، محورهای جلو و عقب ZF بههمراه جعبه فرمان BOSCH، باک 800 لیتری آلومینیومی اشاره کرد که با این مشخصات به عنوان قدرتمندترین اتوبوس بین شهری بازار ایران شناخته خواهد شد.
این محصول با تکنولوژی روز دنیا همگام شده و در طراحی این محصول از سیستمهای هوشمند از جمله سیستم خطخوان، سیستم اخطار برخورد از جلو، سیستم اخطار برخورد با عابر پیاده، هشدار نقاط کور، دوربین 360 درجه، سیستم کروز کنترل تطبیقپذیر، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، رادار دنده عقب، تابلوی اعلام مسیر با قابلیت تغییر متن توسط تلفن همراه هوشمند و سنسور نور و باران بهره برده شده است.
از مهمترین اقدامات انجام شده در خصوص ایمنی سرنشینان استفاده از سیستمهای بهروز ترمز از جمله AEBS ,ABS ,ESC, EBS (ASR,TCS,HSA) بهمراه ترمز کمکی ریتاردر گیربکس و ترمز موتور است و همچنین برای جلوگیری از بروز هرگونه آتشسوزیدر محفظه موتور از سیستم اطفاء حریق 3 نقطهای اتوماتیک استفاده شده است.
امکاناترفاهی
همچنین برای رفاه هر چه بیشتر مسافران در طول سفر امکاناتی چون صندلیهای مبله (نسخه VIP) بههمراه درگاههای شارژUSB و Type C، مانیتورهای لمسی مجهز به سیستم مرکزی مدیا VOD، درگاههای برق 220 ولت، سیستم گرمایشی مستقل شوفاژی، پله کمکی اتوماتیک در دربهای ورودی مسافر و دو عدد یخچال 60 لیتری فراهم نموده و از امکانات رفاهی برای راننده میتوان به آخرین مدل صندلی گرامر، فرمان با کلیدهای کنترلی سیستم صوتی و کروز کنترل (MFC)، صفحه آمپر دیجیتال Full HD و Safe box راننده اشاره نمود.
از دیگر امکانات استفاده شده در این محصول میتوان به رینگ فورج آلومینیومی براق، کلید گاز دستی روی داشبورد، کفپوش ساخت شرکت LG، سیستم گردش هوای سالن با دور متغیر، چراغهای LED و چراغهای مهشکن اشاره نمود.
این اتوبوس همچنین دارای بزرگترین محفظه خواب در بین محصولات موجود در بازار ایران است که این محفظه مجهز به مانیتور لمسی، درگاه برق 220 ولت، سیستم سرمایش و گرمایش مجزا و سنسور تشخیص گازهای سمی است.
این محصول با ظرفیت 28 صندلی در نمونه VIP و 47 صندلی در حالت اکونومی با رعایت فاصلههای استاندارد قانونی است و با عنایت به این که طراحی محصول با توجه به نیاز مشتری صورت گرفته، امکانات قابل توجهی در زمینه تعمیر و نگهداری محصول در نظر گرفته شده که از جمله آنها میتوان به سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک، نشانگر میزان باد تایر (TPMS) و مکانیزم باز شدن فیس جلو جهت دسترسی آسان به تجهیزات پشت آن اشاره کرد.
رسما ایران خودرو دیزل شده مونتاژ کار محصولات بی کیفیت چینی
با بهره گیری از یکی از محصولات درجه چندم و بنجول چینی با حداقل سه برابر قیمت.
پول نفتی که با کلی تخفیف میدن به ارباب باید یه جا ضررش جبران بشه دیگه
🤣🤣
بلا نسبت شما گوه ساختن
نمای جلو سترا داشبورد اسکانیا کلاسیک صندلی ها مارال فرمون از ایناس که جدیدا رو دانگ فنگ قدیمیا میزنن
هیچ شانسی برای فروش نخواهد داشت چون تعداد زیادی مان اسکانیا بنز نئوپلان و سیترا وارد کردند