کشنده زیبا و خوش رنگ رنو تی اتاق های سبز با کفی لبه دار در اتوبان شهید کسایی
عکس در تاریخ 9 مرداد 1402
کشنده زیبا و خوش رنگ رنو تی اتاق های سبز با کفی لبه دار در اتوبان شهید کسایی
عکس در تاریخ 9 مرداد 1402
برچسب خورده تحت :آریا دیزل تریلی رنو رنو رنو T رنو T HIGH رنو T وارداتی رنو تی رنو تی وارداتی شرکت آریا دیزل قیمت رنو تی کامیون رنو کشنده رنو محصولات آریا دیزل واردات رنو تی
هزار ماشالله ….ای جان عجب رنگی ……آدم لذت میبره این تنوع رنگ و میبینه ….
علی الخصوص که این رنگهای زیبا رو بدنه بهترین کشنده بازار هم هست ….
میگن دلیل اینکه رنو تی سقف بلند اینقدر عالی دراومده ؛ نزدیکی رانندش به خداس😃😃😃 ….اخه اینقدر بلنده این کابین که چندین پله میخوره تا بری تو کابین
رنو تی یکی از بهترین های بازار هست. به جز اینکه خودش عالیه از لحاظ کیفیت و امکانات، خوش قیمت هم هست. مخصوصا اگر ۵۲۰ باشه. جاده رو جر میده به معنای واقعی. چیزی جلودارش نیست. از لحاظ موتوری ولوویی هست که جزو بهترین موتورهای دنیاست.
رنو تی ماشین خیلی خوبیه
این قدری که ماشین رو است تریلرش روپا نیست
عزیز من پول میخواد!یکم واقع بین باشیم که اون کله رو چند خریده که چقدر واسش بمونه واسه تریلر
درسته دوست عزیز …..کشنده های وارداتی چون هزینه های ترخیص و شماره گذاری و گمرک و بعضاً اسقاط میخواستن …..برخی مالکین بنده خداها چیزی دیگه نمیمونه برا مالک …مجبورن برای شروع به کار با یه کاربری شروع کنن …..ماشین وارداتی من دیدم با بونکر و کفی قدیمی چرخ ۲۴ …..که باید پشت جفت محور بسته بشه …..
بله دقیقا. منم یه ۵۰۰ آبی دیدم که کمپرسش خیلی قدیمی بود.
اره خیلی زیاد هستن این جور افراد که از سر ناچاری این کار میکنن.این دولت کوچکترین قدم برای نوسازی ناوگان برنمیداره.باید به وارداتی ها وام بدن
خدا لعنت شون کنه که قیمت تریلر هم شده برامون ارزو
کفی ماموت حدود ۱ تا ۱.۵ میلیارد میارزه
یه زمانی با این پول ۳ تا اف اچ ۵۰۰ صفر میدادن
عجب رنو خوشرنگ و تمیزه واقعا حرف نداره
چه میشه گفت خدا به مالکان ماشین های وارداتی برکت بده
دوستان کسی اطلاع داره عوض کردن سایز لاستیک کشنده های وارداتی که خیلی هم رواج شده ؛ در دراز مدت چه تاثیری داره ؟؟؟
الان این رنو تی فکر کنم سایز لاستیک ۸۰ انداخته ؛ و من شنیدم با توجه به وضعیت خرابی جاده هامون این کار و میکنند ……الان یکی از بلاگر های کامیونی هم که رنو تی نیوفیس خریده این سایز لاستیک و انداخته ، من شنیدم که در دراز مدت ممکنه به گیربکس کشنده صدمه بزنه!!!! ….. و اینکه اصلا نیازه اینقدر فاق بلند باشه لاستیک یا همون سایز ۷۰ هم کفایت میکنه ….و در آخر اینکه این فاق لاستیک کیپ تا کیپ فضای گلگیر های جلو رو گرفته ؛ آدم یه جا تا ته فرمون بگیره و بپیچه یه وقت گیر نمیکنه ؛ یا باید مراعات کرد …
رنو تی جز ماشین های هست که تنوع رنگی خیلی خوبی داره
رنو به نسبت ماشین های چینی بازار خوبه اما در برابر بنز داف ولو اسکانیا حرفی برا گفتن نداره
نظر شما بسیار محترمه …..ولی همه اونایی که رنو تی دارن و سوار شدن میدونن رنو تی چیه ……
داف که اصلا با توجه به شرایطش در بازار نیاز به صحبت نداره ؛ با کمال احترام به دوستان ؛ اینقدر که اتاق داف بالا زده شده و خرابی از قبیل میل سوپاپ بریدن و موتور باز کردن آدم میبینه که تو چینی های بازار نمیبینه …..بنز های جدید هم که من نمیگم ؛ چندین مورد خرابی به بار آوردن …..اسکانیا هم که اندازه انگشتان دست یه تعدادی بیشتر وارد شده …..میمونه یه ولوو که اون در خوب بودنش شکی نیست ….ولی قیمت ولوو نسبت به رنو تی خیلی بیشتره ….
من هم تعمیرکار هستم این قدری که رنو مشکل فنی و برقی داره داف به اون اندازه نداره جهت اطلاع شما اتاقش هم کوبندگی بسیار بالایی داره مثل سواری هاش که میکوبه و بعد از یک مدت اتاق که کوبید باید بذاریش کنارو یک پولی برای اتاق بدی نسل جدید هم خطای ارور تو قسمت گازوئیل و ایراد در مشکل های برقی زیادی داره من خودم تعمیرکار هستم آقا سعید میدونم چه ماشینی خرج داره چه ماشینی خرج نداره فرانسه از قدیم با پژو معروف بود به تعمیرگاه و سرسیلندر و واشر ، مثل ماشین های چینی الان که استهلاک شون خیلی بالاست رنو کامیون خوبیه اما خیلی تو برق مشکل بهم میزنه و اینجا تو تعمیرگاه های مشهد بقدری که خرابی رنو داریم خرابی برند دیگه ای نداریم همون ولو هم خرابی متعدد بالایی داره نیوفیس رو آورده بودن اینجا ماشین بعد از کارکرد ۴۵ هزارتا میل سوپاپ زده بود تا حالا ۵_۶ تا نیوفیس آوردن پیش من که مشکلات زیادی بهم زده بوده و مالکان شون ناراضی بودن پس فکر نکن که ولو و رنو هم خرابی تو کارشون نیست رنو اگه مشکل بهم زد میشه قلک اما اسکانیا داف بنز و اویکو و این جور ماشینا خرابی در کارشون نیست اسکانیا جدید هم که ماشاالله مثل ساعت داره کار میکنه و به نسبت بادوام تر از ولو و رنو هست اسکانیا موتورهای بادوام تری به نسبت ولو و رنو میسازه همچنین مرسدس بنز ، داف که موتورهاشون رو الان به آمریکا و استرالیا صادر میکنن
دوست عزیز سپاسگذارم از توضیحات کاملتون ؛ شما مکانیک هستید قبول ؛ خیلی بیشتر از بنده هم مطلع هستید و بار علمی و فنی دارید ؛ چون شغلتون این هست و صبح تا شب سر و کارتون با ماشین سنگینه ….
ولی برداشت من اینه که شما خیلی با تعصب نسبت به برندهای مورد علاقه خودتون صحبت کردید و تعریف کردید ؛
من اولاً اینو بگم ؛ با توجه به شرایط تحریم کشور و وضعیت سوخت نامناسب و جاده ها و فراوان نبودن قطعه اورجینال ….همه وارداتی ها در ایران کم بیش به مشکل میخورن از رنو و ولوو و داف بگیر تا مان و اویکو که هنوز نیومدن ……
ولی دوست عزیز بحث سر این هست از چه تعداد کشنده وارداتی ؛ چندتاش خراب شده ….اسکانیا و بنز که قابل مقایسه نیستند ، چون روی هم هنوز ۵۰۰ دستگاه شون پلاک نشده ؛ که زیر بار تو بندر باشن ….فعلا خیلی محدود هستند …..میمونه رنو و ولوو و داف ، که چندین هزار دستگاه ازشون پلاک شده تو ۲ سال گذشته و زیر کار رفتن …..حالا اگه تو کشنده های پلاک شده از هر برند مثلا ۷ % شون هم خراب شده باشه با شرایط فعلی حتی اصلا ۱۰ % به نظرم باز خوبه ….ولی یه برند و شما میبینی حداقل ۲۵ % آمار خرابی داشته یعنی از هر چهار دستگاه یکیش خرابه ؛ اون مشکله …..
وگرنه کدوم وسیله نقلیه هست که خرابی نداشته باشه …..شما میگی رنو تی آمار خرابی داشته اوکی ….من از چندین راننده پرسیدم ، که اکثریت شون راضی بودن ؛ بعضی هاشون هم به مقداری کوبش اشاره میکردند ؛ ولی اگه رنو بد بود ؛ اینجوری میشد بورس نمایشگاه های کامیون ؛ همین الان تو بازار خرابی بپرس ببین پر رونق ترین کشنده وارداتی کدومه ؛ وارد کننده ها رو ببین مردم بیشتر کدوم کشنده رو خرید میکنن ؛ همین ولوو نیوفیس هم که شما گفتید ؛ به مشکل خوردن ؛ خداوکیلی به قدری ولوو نیوفیس تو جاده های ایران زیاد شده که فک میکنی سوئده ، حالا از این همه شاید ۴ تاش هم به مشکل بخوره …..مهم اکثریته که تو ایران خوب جواب دادن …..جدا از اینا تو همین فضای مجازی خودم به شخصه دنبال میکنم حدود ۷ الی ۸ تا از رانندگانی که رنو تی دارن آدم تجربه شونو میپرسه ؛ همه شونم از قبل اف اچ ۴۸۰ و اسکانیا و داف و غیر ….داشتند ؛ نمگین رنو تی خدای ماشین سنگین هاست و رودست نداره ؛ ولی به اتفاق ۹۵ درصد شون راضی هستند …
این دوستمون به نظرم متنفر از محبوبیت بالای ولوو و رنو هست و خودشو مکانیک جا میزنه و بد ولوو و رنو میگه. اول اینکه هیچ مکانیکی وقت اینکه بیاد تو پیج ایران ترانزیت انشاء بنویسه نداره. اینجا بیشتر علاقه مندان میان بازدید😂 دوم اینکه من خودم به شخصه طرفدار همه برندهای اروپایی هستم، منتها بعضیاشون از روی علاقه شخصی بیشتر دوست دارم مثل ولوو. پس دلیلی نداره بیام الکی بگم ولوو عالیه، اما بقیه ماشینا خرابن و میل سوپاپ میزنن یا مشکل برق دارن … چه بسا در بحث میل سوپاپ زدن، یا بوش ترکوندن، بنده از برندهای داف و بنز به کرات و حتی همین اسکانیا جدید که تعدادش تو جاده ها شاید از بیست تا هم بیشتر نباشه، فیلم به دستم رسیده، منتها اصلا دوست ندارم همچین بدی هایی پشت سر یه کامیون بگم یا جایی به اشتراک بگذارم. ماشین آب و اتشه. زیر دست یه راننده، دو میلیون کیلومتر بی تعمیر کار میکنه. زیر دست یکی دیگه دویست هزار تا موتور گیربکس باز میکنه. پس عیب از ماشین نیست.
پس خیلی زشته یکی بیاد الکی بگه من مکانیکم تا حالا ۶ تا نیوفیس آوردن پیشم میل سوپاپ زدن 🤦🏻♂️ شما اصلا کی هستی؟ آدرست کجاست؟ نام و نشونت چیه؟
من یکی باشم (با احترام به آقا سعید) من رنو تی نمیخرم رنو تی همون ولوو هست.
موتور ؛ گیربکس؛ شاسی همه مال ولوو هست . پس بجای اینکه رنو بخرم میرم ولوو میخرم بهتره.
البته در مقابل ولوو و رنو کدومو انتخاب کنم؛ نظرمو میگم و گرنه من عشقم دافه بعدش مرسدس و اسکانیا بعد هم افهاش.
آرتین جان بحث اصلی ارزش یک کالا در برابر بهای پرداختیه …..تو عالی بودن ولوو شکی نیست و کسی اصلا نمیتونه منکر این غول سوئدی بشه …..ولی رنو با وجود اینکه با ولوو ادغام شده و رنو تی هم یکی از محصولات این شراکت هست ؛ ولی رنو تی یک هوّیت خاص داره ، مثل طراحی خاص / اتاق چهار پله بلند و ارگونومی فوق العاده کابین که واقعا فرانسوی ها تو طراحی بی نظیر هستند و چیزی کم نزاشتن و طرفدارای خیلی زیادی داره ….همه و همه در کنار هم خرید رنو تی حدود ۱/۵ تا ۲ میلیارد صرفه اقتصادی برای خریدار داره ….
در آخر عشق و علاقه حرف اول و میزنه ….کسی که عاشق باشه و پول بیشترم داشته باشه ولی باز میره رنو میخره ….کسی هم که عاشق ولوو باشه با قرض و وام میره ولوو میخره …..اسکانیا و داف و بنز هم به همین شکل ….
اروپایی ها تمام شون عالی هستن