درود خدمت همه دوستان عزیز و روز یکشنبه تون بخیر و شادی امیدوارم که حال دلتون خوش و درجه 1 باشه اینم یک پست درجه 1 و داغ که از بچه های زحمتکش شرکت گواه و ستاره ایران بدستم رسیده و براتون پست میکنم . که حدودا ۲۰۰ دستگاه اکتروس نسل۴و۵ صفر و کارکرده از کشور آلمان و اتریش و نمایندگی تراک استور مرسدس بنز و نمایندگی های معتبر خرید کردند. این قدم بزرگ یک گام بسیار بزرگ در صنعت حمل و نقل کشور خواهد بود که توسط این دو شرکت و برند خوشنام مرسدس بنز به یادگار خواهد ماند. منهای کشنده واردات اتوبوس، ون ، سواری های مرسدس بنز توسط این دو شرکت در دستور کار قرار دارد که انشالله بزودی آن ها را پست خواهم کرد. مدل های وارد شده اکتروس به ایران توسط این شرکت ۱۸۴۵،۱۸۴۸،۱۸۵۱،۱۸۵۳ میباشد که وارد شده اند و مدل های وارد شده به کشور از مدل ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳ میباشد که هم نسخه کارکرده و هم نسخه صفر کیلومتر توسط این دو شرکت وارد ایران شده اند. یک قسمت دیگر از این پست باقی مانده که انشالله پست خواهم کرد و در پایین هم سه فیلم تایم کوتاه از خرید های این شرکت قرار خواهم داد که امیدوارم لذت ببرید و نظرات روی این پست عالی و درجه ۱ باشد.
it’s amazing 😍😍😍😋🤩
بعید میدونم اونایی که؛ دوربین دارن پلاک بشن.
دوربین دار ها هم پلاک میشن بدون هیچ گونه محدودیتی
قیمت روبگو.. بخداتوایران نمیشه صاحبش بشی
ماشاالله ماشاالله دستشون درد نکنه شیر مادر حلال شون باشه که کاری کردند که دعای خیلی ها پشت سرشان هست خدا بهشان عمر با عزت بدهد
اره واقعا دمشون گرم بهترین کار رو انجام دادن
سلام. آقا قضیه چیه؟ چرا تو تعمیرگاه های مرسدس تهران شاطره کلی از این اکتروس های ام پی فایو خشک و کم کار هست که سر سیلندر باز کردن؟ مگر مرسدس هم مثل داف مشکل سرسیلندر داره؟ موتور جفتشون آمریکایی هست. منکه بعید میدونم صنعت آمریکا مو لا درزش بره. ولی قضیه مشکوکه. از استاد مکانیک بنز آقای تقوی سوال گرفتم گفتش که الیاژ یورو شیش هایی مثل بنز و داف کلا ضعیف زده شده نسبت به مدلای قبل
کو کجاست من پیج استاد سجادی رو دارم مرد حسابی چرا حرف بیخودی میزنی از مهدی سجادی بالاتر نداریم تو ایران
به حق چیزهای ندیده و نشنیده این حرفها رو نزنید آلیاژ سرسیلندر و حرفهای من درآوردی ….تو اون کارخانه مرسدس مهندسهایی هستند مشغول به کار که در حد جراح مغزو اعصاب دارن زحمت میکشن و فکرو مغزشون رو کار میگیرن که بهتری و جدیدترین رو بسازن و اگر مغز اون مهندسها نبود آکتروس هرسال اول نمیشد تو اروپا پس زنده باد پسرعمو هیتلر
چه میشه گفت متاسفانه فقط دوستان از تعصب های بیجا حرف میزنند
یه ک ص ی گفت مقدم به دل نگیرید دوستان
درود بر شما لطفاً تا اگه امکان داره محترمانه نظرات تون رو بیان فرمایید
جناب مقدم راجع به ماشین بی اصل و نسب حرف نمیزنی راجع به مرسدس حرف میزنی من خودم ۴ دستگاه مرسدس اکتروس وارد کردم و ماشینی از کم استهلاکی و کم مصرفی مرسدس نیست ، دوم اینکه من از مسیر شاتره بیشتر وقت ها رد میشم و در تعمیرگاه مرسدس ندیدم که که کله بده بالا و موتور بیاره پایین چون خودمون ۳۰ ساله بنز سوار هستیم و منهای یک موردی که تو فضای مجازی پخش شده که مدل ۲۰۲۱ هست و و موتور آورده پایین جز موردهای نادره اونم مورد این بوده که ماشین این قدر مسیر سنگلاخ رفته موتور سرویس نکرده و اگر ولوداف اسکانیا باشه سرویس نشه سرویس اول ماشین میره تعمیرگاه و باید هزینه گزاف بدی اون احمقی هم که با مرسدس رفته تو خاک و سنگلاخ ماشینش رو سرویس نبرده راننده نیست و فقط از رو عشق اومده رو ماشین و الا تو ناوگان وزارت دفاع و ارتش بیش از ۱۰۰۰ دستگاه بنز اکتروس هست نسل ۳ و نسل ۴ و نسل ۵ که تو مسیرهای لیتیومی و کوهستانی جاده ای میرم هیچ مشکلی ندارن کلا استاد عزیز یک دستگاه ماشین رو پای ۲۰۰۰ دستگاه اکتروس نسل جدید تو ایران نذارید من خودم بنز دارم بنزسوار هستم تا ۱۶۰۰ هم ماشین رو بدون تعمیر اساسی روندم چون خودم رو ماشین وسواس دارم و طب عادت قدیمی داریم هرسرویس که قبلا میرفتیم ماشین رو سرویس کردیم بابت این حرکت بزرگ هم به هردو شرکت تبریک میگم چون هم برند بنز رو در ایران زنده میکنند هم امید رو برای خرید در دل خیلی از راننده هایی که بنز سوار بودن زنده میکنند و هم اینکه مشکلی بابت تامین قطعات در جاده ها و شهرها نخواهیم داشت مانی عزیز ممنون از پست خوبت . و در ثانی یک چیزی هم بگم که آلیاژ های ماشین های نسل جدید حمال و هرکار هست و صنعت آمریکا هم مو لا درزش نمیره چون نمونه همین بنز در ترکیه و کل اروپا داره رفت و آمد میکنه و تا حالا خرابی تو بازار اروپا از بنز داف اسکانیا دیده نشده .
ممنون از آقا نیما عزیز
این لینک رو ببینید..
عیب از داف ۱۲۰ تا کار میگیرن که سرسیلندر باز کرده
https://www.instagram.com/reel/Cu4i8b5oeq7/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
بعد همینا در مورد سرسیلندر باز کردن ام پی فایو اکتروس جدید میگن که تو معدن بوده خاک خورده و شوفر درست بالا سرش نبوده. 😐
https://www.instagram.com/reel/Cvh0OJWrsWe/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
یعنی واسه داف شوفر درست بالا سر داشته ولی بنز نداشته؟
یه مورد دیگه هم بود ام پی فایو جدید تو کارکرد زیر ۱۰ هزار کلا سوزن از دست داد. با اینکه میگفتن گازوئیل یورو هم خورده.
اینم اسکانیا آر ۴۵۰ جدید که مشکل بوش پیستون و رادیات به هم زده.
https://www.instagram.com/p/CsG50V_gCUY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
بالاخره ماشین یورو ۶ وقتی زیر ساخت واسش نباشه مشکل به هم میزنه. ولی دست آخر سگش به چینی میرزه.
این لینک رو ببینید..
عیب از داف ۱۲۰ تا کار میگیرن که سرسیلندر باز کرده
https://www.instagram.com/reel/Cu4i8b5oeq7/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
بعد همینا در مورد سرسیلندر باز کردن ام پی فایو اکتروس جدید میگن که تو معدن بوده خاک خورده و شوفر درست بالا سرش نبوده. 😐
https://www.instagram.com/reel/Cvh0OJWrsWe/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
یعنی واسه داف شوفر درست بالا سر داشته ولی بنز نداشته؟
یه مورد دیگه هم بود ام پی فایو جدید تو کارکرد زیر ۱۰ هزار کلا سوزن از دست داد. با اینکه میگفتن گازوئیل یورو هم خورده.
اینم اسکانیا آر ۴۵۰ جدید که مشکل بوش پیستون و رادیات به هم زده.
https://www.instagram.com/p/CsG50V_gCUY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
بالاخره ماشین یورو ۶ وقتی زیر ساخت واسش نباشه مشکل به هم میزنه. ولی دست آخر سگش به چینی میرزه.
اول اینکه خرابی یک یا دو دستگاه دال بر این نیست که ماشین یا کمپانی بد هستن کدام یک از شما تا الان در مورد خرابی ماشین های دیگه به غیر از داف یا بنز یا اسکانیا حرف زدید من هرموقع میام به اینجا سر میزنم همه یا ولو روماشین حساب میکنن یا رنو از نظر یک عده فقط این دوتا برند ماشین هست ماشین های دیگه ماشین نیستند اما نمیدونن اگه ولو روخرج افتاد میشه قلک خالی من خودم ام پی ۵ دارم از نظر استهلاک ، خرج و مخارج که بنز مثل پدر و مادر آدم میمونه هیچ خرجی نداره داف هم من ۱۰۰ نفر از کسانی که میشناختم داف برداشتن همه راضی هستن صد و پنجاه دفعه گفتم ماشین جماعت فقط و فقط به راننده و مالک بستگی داره ماشین مثل بچه آدم میمونه که اگر درست باهاش برخورد نکنید بد تو دردسر میندازه اکسور مدل ۸۶ هست وارداتی موتور رو۲ میلیون کیلومتر بعد از ۱۶ سال هنوز پلمب هست ماک سری ار هست که رو کارکرد ۴ میلیون کیلومتر هنوز پلمب هست بعد از ۵۰ سال کار مثل فشنگ اسلحه داره کار میکنه صفر تا صد ماشین بستگی به راننده داره اسکانیا بنز داف رنو ولو ماک همه و همه تغییر کردند زمونه عوض شده ماشینا تغییر کردن سیستم هاشون برورتر شده راننده جماعت هم باید تغییر رو قبول کنه چه دلش بخواد چه دلش نخواد ما نمیتوانیم جلوی تغییر رو بگیریم دوست عزیز اروپایی سوار شدن یکم دردسر داره ولی باید فی همه چیش رو به تنت بزنی جای این حرفا کاش یاد میگرفتیم که عقاید هم احترام بذاریم چه بنز چه ولو چه داف همه یکار رو انجام میدن جای اینکه تو سربرند ها بزنیم کاش یاد بگیریم که از کاربرد ها و تجربه کسانی که با این ماشینا کار میکنن به بهترین نحو ممکن از تجربیات شون بهره ببریم که فردا پس فردا جایی گیر افتادیم از تجربیات شون استفاده کنیم
ممنون از آقا بهروز گل آفرین به همت و غیرت شما
به امید روزی که مثل مور و ملخ بریزه کف بازار و جاده ها
داره همون جوری میشه داداش
هزار ماشاالله.
ایشالله روزی برسه اینقدر پول واسه راننده جماعت بی ارزش باشه که بتونن اف اچ و اکتروس و اسکانیا و…. بریزن مثل مور و ملخ کف جاده ها 😍
انشالله به امید خدا همون روز در ایران خیلی وقته اتفاق افتاده
آلیاژ و سیستم سوخت رسانی کامان ریل همه برندها فرقی نداره ولوو باشه یا بنز یا داف یا اسکانیا عین همه. هیچ تفاوتی با هم ندارن. حالا بعضیاش یه کم تغییرات کوچولو دادن مثل موتور آیسیو ولوو. ولی بازم مکانیسم یکیه. پس اگر مشکلی مثلا واسه بنز پیش بیاد، عین همون مشکل هم واسه ولوو و اسکانیا و داف میتونه رخ بده.
پس اینکه فلان ماشین خراب شده، یا فلان ماشین اصلا خراب نمیشه، اینا همش حرفه….
این ماشینا فرقی نداره چه برندی باشن، فقط روغن خوب، گازوئیل یورو بخورن و اهمیت بدی به تعویض به موقع فیلتر و سرویس های دوره ای که خود کارخونه تعیین کرده، هیچ مرگی ندارن.
کاملا درسته اتفاقا سیستم مامان ریل در دنیا حرف اول رو میزنه
کامان ریل اصلاح میکنم
بسیار عالی کار این عزیزان بسیار قدم بزرگی در نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور بوده و کمپانی مرسدس این قدر پیشرفته هست که امتحان خودشو همه جا پس داده از اروپا و امریکا تا آفریقا آسیا اوراسیا و نیازی به تعریف و تمجید هیچ راننده ای ندارد مانی جان ممنون بابت پست زیبات
بله کارشون واقعا تمام عیار و عالی بود
به به من ماشین به با دوامی و کم مصرفی بنز واقعا ندیدم البته الان جی ۴۰۰ دستم هست جی ۴۰۰ هم دستکمی از اکتروس نداره بعدشهم داف تو گزینه های کم مصرفی و با دوامی قرار میگیره
بله هرسه ماشینا جز بادوام ترین و بهترین ماشینا هستند
ایکاش بتونن بیشتر از اینا مرسدس بنز وارد کنن مثلا با تعداد حدودا ۱۰۰۰ دستگاه که دیگه بنز هم تعدادش خیلی بیشتر بشه
انشالله در برنامه شون واردات ۱۰۰۰ دستگاه رو دارن
بنز که کلا خرابی تو کارش نیست و برای خراب نشدن ساخته شده
احسنت درسته
این کشنده هابه خداقسم به دردایران نمیخوده
کشنده های مختص ایران فقط آمریکایی وبس
اروپایی ها بیش از سه دهه در بازار ایران حضور داشتند و دیگه جاپاشون محکم تر از قبل شده
چرا با کلمه «درد » پستتون را شروع کردید؟؟
اون کلمه درود هست که اشتباه تایپی شده
ممنونم که بهم اطلاع دادید. آفرین به این ریز بینی
ممنونم از نظرات دوستان عزیز
سلام کلا بنز ام پی فور بدرد بخور نیس خیلی ماشینه ضعیفی هست و با یخوده فشار درجه موتور میره رو ۱۰۵ ک ماشین واشر میسوزنه
لطفا ساقی تو بهم معرفی کن ممنون میشم
امان از حرفی که بدون فکر و بیجا زده شود
قیمت این کامیون لطفاً