کشنده زیبا و خاص ولوو fh480 با کمپرس مارال و پلاک ایران ۵۱.
فکر میکنم تنها رقیبش تو اون زمان ؛ اسکانیا بود.
عکس: کمربندی نوشهر چالوس ؛ پمپ بنزین مشایخ.
کشنده زیبا و خاص ولوو fh480 با کمپرس مارال و پلاک ایران ۵۱.
فکر میکنم تنها رقیبش تو اون زمان ؛ اسکانیا بود.
عکس: کمربندی نوشهر چالوس ؛ پمپ بنزین مشایخ.
برچسب خورده تحت :تریلی ولوو جنس سوعدی سایپا دیزل شرکت سایپا دیزل کامیون ولوو محصولات سایپا دیزل ولوو ولوو افهاش ۴۸۰
۴۸۰ تمیزیه
بیچاره با اومدن ۵۰۰ کلا از چشم افتاد
ولی هنوزم خیلیا دنبالش و قیمتشم بالاس
طلا بود واقعا طلا زمانی تازه سایپادیزل داشت اف اچ ۵۰۰ منتاژ می کرد من هنوزم نمی تونستم از این ولوو نسل سه دست بکشم تازه سال ۹۷ بود که ۵۰۰ باز شده بودیم تا اینکه بعدا وقتی هم فهمیده بودیم که این ۵۰۰ های سایپا چینی بود (البته کمی تحقیق کرده بودیم و به نتیجه رسیدیم که ۵۰۰ های سایپادیزل از ۹۷ نیمه دوم به بعد دیگه کیفیت اروپایی نداشت و قطعاتش چینی بود ولی از ۹۴ تا ۹۶ صفر تا صد قطعاتش همه اصل بود بیشتر هم اصل سوئد یورو ۴ ها و یورو ۵ ها درصد چینی بودن قطعاتشون کمتر بوده و سوئدی بیشتر ولی از ۹۷ نیمه دوم ۶۰% قطعاتش چینی بود و تنها ۴۰% سوئدی بود) باز با اون حال با دیدن ۵۰۰ سایپایی قند تو دلم آب می شد هنوزم با دیدنش قند تو دلم آب می شه ولی الان بیشتر ولوو نیوفیس و نسل ۴ رو می پسندم و داف ایکس جی و ایکس اف ۱۰۶ ولی این ولوو ۴۸۰ یک چیز دیگه است نسل طلایی ولوو قطعا همین ولوو نسل ۳ هست
یک زمانی همین ولو با کیفیت ترین ماشین تولید داخل بود اما الان هیچ با کیفیت تولید داخل نداریم
نو که میاد به بازار کهنه میشه دل ازار
آقا آرتین ماشاالله مردی شده واسه خودت
بهترین ماشین بازار
یادش بخیر سال ۹۱ یک ۴۸۰ دست اول خشک از تهران خریدم به قیمت ۱۰۶ میلیون یک قوطی یخچالی اشمیتز ۲۰۱۳ خشک هم گرفتم ۶۶ میلیون پام دراومد تا ۹۴ که دست من بود حدودا ۳۷۰ هزارتا باهاش رفتم و بعدش هم اسکانیا و بعدش داف گرفتم از همه ماشینا راضی بودم
۴۸۰ جز یکی از بهترین ماشین ها بود که دیگه مانندش نمیاد
۴۸۰های ولو از نظر کیفیت خیلی بهتر از ۵۰۰ های سایپا بودند حداقل قطعات شون آلمانی و سوئدی بود ولی ۵۰۰ ها اکثرا بی کیفیت و چینی بودند
دوتا ۴۸۰ صفر چند وقت پیش تو دیوار آگهی کرده بودن تو ارومیه قیمت هر کدوم ۷/۵۰۰ میلیارد