سونامی بنزهای کتروس نسل 4 و 5 وارداتی در گمرک سهلان تبریز+فیلم.

درود خدمت دوستان عزیز و بزرگوار ظهر چهارشنبه تابستونی تون بخیر باشه و امیدوارم که اوقات خوشی رو سپری کرده باشید . در ابتدا تشکر کنیم از اقا رضا سهرابی عزیز که عکس ها و فیلم های بسیار خوبی رو زحمت کشیدند و برامون گرفتند که جناب محسن هاتفی هم در اینستاگرام شون به نمایش گذاشتند . این پست هم تقدیم به دوستداران مرسدس بنز که میگفتن بنز اصلا نیومده یا وارد نشده است. کشنده های اکتروس نسل 4 و 5 صفر و کم کار وارداتی که مدل هاشون از 2019 و 2020 شروع میشه و تا 2022 ختم میشه که اکثرا وارد کننده های این ماشینا سهام داران شرکت گواه و شرکت های دارای مجوز مرسدس بنز هستند که این ستاره های زیبای المانی رو وارد کشور کردند .در تصاویر بالا 62 دستگاه اکتروس نسل 4 و 5 با تیپ موتوری 1842،1845،1848،1851،1853از تراک استور المان وارد ایران شده است که ماشینا همگی فول اپشن و کم کار و صفر کیلومتر هستند که با تلاش شبانه روزی شرکت گواه و با وجود تحریم های سنگین، مرسدس بنز نسبت به دوره های قبلی واردات در ایران در این دوره بسیار موفق عمل کرده و با تعداد 50 الی 100 دستگاه توسط تجار و شرکت های زیرمجموعه شرکت گواه در حال ورود به ایران هست. درحال حاضر از چهارسال گذشته تا الان رو مرز 1000 دستگاه و کمی بیشتر اکتروس نسل 4 و 5 صفر کیلومتر خشک وارد ایران شده که این امار در نوع خودش با وجود غیبت 16 ساله اکتروس از ایران بسیار خیر کننده بوده که میتوان به اینده این برند المانی در ایران بسیار خوشبین و امیدوار بود چون که جدیدا شرکت ستاره ایران هم که نماینده رسمی محصولات مرسدس بنز المان در ایران هستند در کنار شرکت گواه مشغول گرفتن خدمات و مجوز های ورود برای محصولات سنگین مرسدس بنز در ایران هستند که انشالله از این به بعد در کنار شرکت گواه شرکت ستاره ایران هم استارت بسیار جدی رو برای محصولات سواری و سنگین مرسدس بنز در ایران خواهد زد که انشالله از این به بعد تعداد بالایی از کامیون های مرسدس رو در اتوبان ها و جاده های کشور خواهیم دید. درپایین هم چند فیلم تایم کوتاه قرارخواهم داد امیدوارم که از دیدن این پست لذت ببرید و نظرات روی این پست عالی و درجه 1 باشد.

درباره manitavakol

Avatar photo
بنام خدا مانی توکل هستم از نویسندگان قدیمی سایت ایران ترانزیت . لیسانس عمران دارم ، عاشق ماشین هستم سواری و سنگین . از سال 91 با ایران ترانزیت اشنا شدم 8 ساله که با مدیر سایت دوست خوبم وحید کریملو رفیق و دوست هستم عاشق ماشین های اروپایی و امریکایی علی الخصوص آلمانی هستم و بشدت روی ماشین های آلمانی علاقه دارم . درحال پیگیری برای گرفتن پایه 2 و سپس پایه 1 هستم تا به امید خدا اگر قسمت شد پایه 1 بگیرم و بتونم در این حرفه کار کنم . مخلص همه ی رانندگان ایران زمین و بچه های ایران ترانزیت گل هم هستیم و همه تون رو دوست داریم انشالله زیر سایه پروردگار متعال زندگی اروم و خوبی درکنار خانواده هاتون داشته باشید . ارزوی سربلندی برای قهرمانان حمل و نقل ایران و مردم کشورم رو دارم.

۴۴ دیدگاه

  1. از وقتی که اکتروس و اسکانیا وارد شدن بازار ولوو و‌ بقیه خراب شده کمتر کسی میبینم تو شهرک برای خرید ولوو نیوفیس اقدام کنه و عاقلانه ترین کار اینه پولتو هزینه بنز اسکانیا کنی نه ولوو که همش اصطحلاک و خرجه

    • اتفاقا چیزی که زیاد می‌خرن ولوو هست. اینقدر زیاد شده این نیوفیس ها که تمام ایران رو گرفته. بر عکس‌ بنز و اسکانیا اصلا خریدار ندارن. به خصوص در مورد بنز جدید من سوال گرفتم گفتن پر خرج و استهلاک هست و قطعات نداره. یکیش بود مدل ۲۰۲۲ رنگ مشکی. رو کارکرد ۵۰۰۰ کیلومتر، کل سوزن هاش خراب شده بود. ۳۰۰ میلیون هزینه ۶ تا سوزن به علاوه یک ماه خواب توی گاراژ. مردم این چیزا رو میبینن از بنز زده شدن. یا اسکانیا جدید هم نمیدونم چرا نمیخرن. اون که ۲ سال گارانتی رایگان داره ولی، باز نمیخرن عجیبه. همه روی آوردن سمت ولوو

      • Avatar photo

        اتفاقا ماشینی که خیلی پرفروش هست داف هست بعد ولو دوست عزیز تو پست قبلی هم با شما راجع به این قضیه بحث کردم اما نمی‌دونم اصرار و پافشاری شما چیه که تو سر بقیه برندها میزنید و و فقط ولو رو ماشین حساب میکنید برحسب اتفاق من خیلی از مالکین رو میشناسم که ولو نیو فیس ۲۰۲۱ برداشتن و بخاطر سنسورهای پیشرفته و هوشمند ماشین هاشون تو گاراژ خوابیده و با مشکل روبرو شدن ماشین های نسل جدید باید کسانی بخرن که خط اروپا فعالیت میکنن ، دوست بنده دوتا ولو نیوفیس برداشته بود که الان یکیش بخاطر سنسور کلاچ هوشمند دوماهه تو تعمیرگاه یکی از استان های اصفهان خوابیده و ماشین رو برای فروش گذاشته باز صد رحمت به داف یا رنو یا اکتروس نسل ۴ که قیمت پایین ترس نسبت به ولو دارند و خرید و فروش شون تو بازار بهتره الان دلار شده ۴۸ تومن اما نیو فیس هنوز رو قیمت ۱۲ میلیارد قیمت گذاری شده دوم اینکه اسکانیاهای تیتان دیزل هم بسیاری ش فروش رفته و خود شرکت اطلاعیه داده که بزودی با واردات ۵۰۰ دستگاه استارت خواهد زد از شرکت گواه هم خبرهایی دارم که فعلا اینجا نمیگم و ممکنه برای همه و دوست داران بنز شگفت انگیز باشه

      • البته که ولو ماشین خوبیه عام‌ بنز ی جواهری داداش

      • Avatar photo

        البته در خوب بودن ولو بنز داف اسکانیا و …. هیچ شکی نیست اما از قدیم میگن که گل بی عیب خداست درسته ماشین های نسل جدید همگی عالی هستن اما خب یک ذره سیستم هاشون و طرز کار کردن باهاشون پیچیده هست دوست عزیز

    • Avatar photo

      بله چون قیمت به نسبت ولو پایین تره ، اونایی که میگن ولو خرجی نداره یکی از دوستان من ولو خرید کرده و ماشین بخاطر سیستم های هوشمندی که داره کلا دوماهه گوشه تعمیرگاه خوابیده و طبق گفته خودش باید یک هزینه ۱۰۰ میلیونی بده که کل سیستم و کامپیوتر مرکزی ماشین باز بشه و چک بشه این تازه هزینه آپدیت کامپیوتر مرکزی هست اگه بخواد کامپیوتر عوض بشه و کامپیوتر نو بره رو ماشین باید بره رو مرز ۲۰۰ میلیون حالا پیدا کنید پرتقال فروش را ببینید هزینه نگهداری کدام برند به نسبت پایین تر هست

  2. بنز ماشین خوبیه. ای کاش مثل دهه هشتاد که تو یه زمان هایی رقابت سنگین بین ولوو و بنز بود، همونم الان تداوم داشت. ولی به نظر من ولوو در مسند قدرت همچنان باقی موند و با قدرت هر چه تمام تر وارد یا مونتاژ شد و همچنان با تیراژ بسیار بالایی ولوو داره وارد میشه. اما بنز قافیه رو واگذار کرد و الان داف نسل قدیم هست که جای بنز رو گرفته توی واردات. در واقع ولوو و داف نسل قدیم یه دوقطبی اروپایی تشکیل دادن. البته از رنولت هم نگذریم که اونم خاموش و بی سر و صدا داره کار خودشو میکنه. اما بنز و اسکانیا هنوز نتونستن جای خودشونو پیدا کنن و به اون تیراژ بالایی که بتونه با ولوو و داف رقابت کنه برسن. اویکو و مان هم که خدا بیامرزتشون. الانم که پروسه واردات روی هواست. از این به بعد معلوم نمیشه چه بلایی میخواد سر واردات بیاد.

  3. Avatar photo

    واقعا ایرانی جماعت حسرت اینا رو داره میخوره

  4. سلام العلیکم. یه ضرب المثل هست که میگن نشاشیده ای شو درازن. حالا حکایت این بنزا هستش. کسی تو شهرک رد اکتروس نمیره. چون میدونن کوچکترین چیزشم خراب بشه یعنی حداقل یک ماه خواب تو گاراژ. این ماشینا اول باید خدمات درست بشه بعد بیارن. همین جوری شافرتکی نباس بدن تو بازار. الان اسکانیا آر چهارصد و پنجاه جدید بود دست بچهای سیرجان. اون یه هفته پیش گیربکس سوزوند. ولی چون شرکت دونه درشت تیتان دیزل پشتش بود واسش یک هفته ای عوضش کردن. حالا فک کن واسه بنز پیش بیاد. یه میلیارد خرج و یه ماه خواب حداقل باس بذاری تا گیربکس واست نو بیارن.

    • Avatar photo

      یک میلیارد گیربکس؟!!!؟؟! این رقم از کجا اومد؟!!! وای اگه بنز ۱ میلیارد پول گیربکسش هست پس ولو بااینکه گرون تره ۲ میلیارد هزینه گیربکس داره اول اینکه خدمتتون عرض کنم اکتروس های بالا بیشترش فروش رفتن و الان دارن کار میکنن و تا حالا موردی در رابطه با خرابی اکتروس در ایران نداشتیم با وجود اینکه کلی هم وارد شده دوم اینکه در رابطه با بنز شرکت گواه با وجود سخت گیری ها موفق عمل کرده ممکنه اول بنز با تعدادی محدود وارد بشه اما بزودی درست خواهد شد و با تعداد بالا وارد خواهد شد ، سوم اینکه نحوه نگهداری ماشین به راننده و طرز استفاده از راننده به ماشین بستگی داره و ممکنه که تا کارکرد ۴۰ هزارتا ماشین کلا به کوچکترین مشکل برخورد کنه

  5. بین ماشین های نسل جدیدی که وارد شده خداییش بدون اغراق یکی بنز به دلم میشینه ، یکی هم اسکانیا سری اس و دوتایی بعدی هم داف و رنو نمی‌دونم با طراحی ولو نسل جدید اصلا حال نمیکنم

    • Avatar photo

      حالا تو نسل جدید ها منم مثل شما همه ی اینا به دلم میشینه مخصوصا ولو هایی که بقول دوستان چراغ برزیلی هستن

  6. Avatar photo

    ماشاالله به همه شون بسی لذت بردم

  7. بنز اصالت داره مثل داف بی اصل و نسب نیس که هر قطعه ایش مال یه کشور باشه. اگر خدمات بنز بهتر بود عمرا کسی نزدیک داف هم میرفت. تو هر جای دنیا هم نگاه کنی رقابت بین با اصل و نسب ها هست مثل بنز و ولوو. در جواب اون کامنت بالا که میگه رقابت بین ولوو و بنز الان شده ولوو و داف

    • Avatar photo

      اول اینکه سعی کنید نظر درست بدید دوم اینکه داف یک کمپانی بسیار با اصل و نسب شناخته شده هست و نیازی به تعریف ها و اراجیف افرادی مثل شما رو نداره ، سوم اینکه خدمات داف در ایران بسیار بهتر از ده سال قبل شده و چند شرکت قوی در حال ساپورت و خدمات پس از فروش اون هستند و جاپاش در ایران بسیار محکم تر از قبل شده و چهارم هم فروش داف به نسبت برندهای دیگه در بازار ایران بسیار موفق و قوی بوده و بنده از هرکس که داف داشته در مورد ماشین پرسیدم هشتاد درصد از خرید ماشین رضایت داشتند و پنجم طبق آمار و بخشنامه مرکزی گمرک داف نزدیک به مرز۱۰ هزار دستگاه بسیار پرفروش تر از ولو و رنو عمل کرده و نسل جدیدش رو هم بزودی با تعداد گسترده وارد میکنن

  8. هزار ماشاالله دمشون گرم ببین چه جواهرهایی وارد ایران کردن یک روز ما حتی تو تصورات مون هم نمی‌دیدیم که این همه ماشین و این همه بنز وارد ایران بشه شاید دوستان باورشون نشه اما کمترین خرابی رو تو ماشین های وارداتی مرسدس و اسکانیا دارن اونایی هم که میگن داف خرابی زیادی داره یا از ماشین هیچی نمیفهمن یا راننده نیستن اول اینکه داف یک مقدار نسبت به سوخت ایران حساسه نه تنها داف بلکه همه ماشینا حساسیت خاص خودشون رو دارن من تو بین وارداتی های جدید تا حالا چندین مورد از خرابی های متعدد گیربکس ولو دیدم هم در مدل های جدید و هم مدل های ۲۰۱۸ و۲۰۱۹ که گیربکس باز کردن رنو هم که از کارکردهای ۵۰۰_۶۰۰ هزارتا اصلا ارزش خرید ندارن و باید قید خریدشو بزنی کمترین خرابی ها تو خود اروپا متعلق به بنز ، اسکانیا ، داف ، مان هست اویکو درصد خرابیش به نسبت پایین تره

    • Avatar photo

      اره درسته بهروزخان منم زیاد شنیدم که ولو ها خرابی متعددی در بخش گیربکس و سیستم گازوئیل دارن

    • محمدمهدی محمدی نژاد

      این گیربکس باز کردن ها بخاطر بخاطر تعمیر نیست بخاطر فراخوان پنج تیکه گیربکس ولوو هست که خود کمپانی ولوو تو کل دنیا این فراخوان رو راه انداخته و مجاز کرده مخصوصا تو ایران نمایندگی الزهرایی کازرون این فراخوان پنج تیکه گیربکس ولوو انجام می شه و اینکه رو شماره شاسی می نویسه که تو چه کارکردهایی باید بیاد این پنج تیکه رو تعویض کنه که بیشتر تو کارکرد های ۵۰۰ الی ۷۰۰ هزارتا این فراخوان تعویض ۵ تیکه گیربکس انجام می شه وگرنه مورد هست طرف اصلاً فراخوان نرفته و موتور ماشینش پلمپ مونده فعلاً که تو ایران بیشتر از همه یکی ولوو زیاد خریدار داره و یکی هم داف خریدار های زیادی داره و رنو و انشاالله بزودی هم بنز دوباره جایگاه خودشو پیدا می کنه مثل قبل ولی اسکانیا چون که کمی گرون تر هست مخصوصا اسکانیا سری اس خیلی کم پیش میاد کسی طرف اسکانیا بره اما اسکانیا هم خرابی های خودشو داره منتا کسی صدا شو درنمیاره کلا برندهای بزرگی مثل ولوو بنز و همین اسکانیا و… اونا هم فراخوان تعویض قطعات مربوطه خودشونو گذاشتند که مثلاً هر ۵۰۰ هزار کیلومتر یا هر ۶۰۰ هزار کیلومتر یا هر ۷۰۰ هزار کیلومتر یک قطعه مربوطه رو تعویض کنند یا تقویت کنند مثلاً این اسکانیا استریم لاین ضعف شاسی داشت که تو سری های جدید برطرف شد ضعف شاسی کلا همه برندها خرابی های خاص خودشونو داره ولی تنها کامیونی که کمتر پیش اومد پاش تو تعمیرگاه کشیده بشه همین بنز و داف هست و به قول خودتون مان و ایویکو ولی سر اسکانیا شک دارم که تو خود اروپا پاش به تعمیرگاه کشیده نشده باشه چون اونم یک سری فراخوان ها داشته تقویت و یا تعویض قطعه مربوطه خودش رو داشته اینو کلی گفتم نه اینکه مخالف برند اسکانیا باشم اسکانیا ماشین خوب و عالی و بی نظیری هستش و خود بنده هم به اسکانیا علاقه دارم ولی به پای ولوو نمی رسه چون دیدم که دارم می گم🙌🙏مثلاً ولوو حتی همون سیصد اسب بخارش قدرت داره و ماشاالله قدرتی هست که همین موضوع باعث می شه بعضی از ولوو سوارا از قدرتی بودن ولوو سو استفاده کنند و باهاش بارهای سنگین حمل می کنند و با همون وضع تو سربالایی سرعت می رن و همین باعث می شه بیشتر حداقل تو کارکرد ۱ میلیون و حداکثر تو کارکرد ۱/۵ یا ۲ میلیون موتور و گیربکس تعمیر کرده اند البته ناگفته نماند اگه با اسکانیا و بنز هم مثل ولوو باهاش رفتار کنی اونا البته بیشتر اسکانیا شش سیلندر تو کارکرد های ۴۰۰ هزار تا و حداکثر سر یک میلیون موتور و گیربکس تعمیر کنی البته این نظر شخصی خودمه🙌🙏

      • Avatar photo

        ممنون جناب مهدی نژاد استاد عزیز از شما از نظرات کارشناس هایی مثل شما اینجا ما استفاده میکنیم و لذت میبریم

  9. همسر یک راننده ترانزیت

    من نمیدونم چقدر تبلیغ این کشنده ها رو می کنید .حالا اگه طرح اسقاط بود یه چیزی.حالا هم که جادهها.پایانه ها پر شده از ماشین سنگین.اقا کوبار کو کار.میان ماشینا رو باقیمت بالا با اقساط سنگین میدن به راننده.راننده ساده هم به امید کرایه چند صد میلیونی غافل از خرج های میلیاردی ماشین میخره حالا اگه شانس بیاره وچکا پاس شند تازه بعد چند سال یه ماشین فرسوده افتاده رو دستش.روز از نو روری ازنو فقط یه عمر حمال دلال وااین زالو صفتا بوده.بیخود فریب ظاهر فریبنده این ماشینا رو نخورید حتی اگه خود ماشینم طلا باشه نه بارش هست نه کارش .یه روزی ماشین داری صرف میکرد که گذشت.الان هر کی از ننش قهر کرده اومده ماشین خریده .با این وضعیت خراب بار.که بخاطر کثرت کشند ه هاست.اینا کاری نمیکنن که راننده جماعت وهیچ صنفی اب خوش از گلوش بره پایین.فقط اون جماعتی که از این صنف هستند می تونند درک کنند چی میگم.کاش به اندازه -رفیت وباطرح اسقاط ماشین وارد میکردند.خدا ذلیل کنه هرچی مسعول بیشعور را

    • Avatar photo

      تبلیغ نمی‌کنیم بلکه هدف مون رو یک هدف اصلی در این سایت متمرکز هست اول اینکه از حق رانندگان این مرز و بوم اینجا دفاع کنیم و دوم اینکه ناوگان بروزمون رو نشان جهانیان دهیم

      • ای بابا بعد از چند سال میخواهی از راننده دفاع کنید شما اگر مدامفع هستید اول نسل بومی رو تو بندرعباس بکنید تا برسیم به جای حمایت از راننده و ماشین داری شما هم دوست عزیز ناراحت نشی فکر کنم تازه آمدید تو این کار و حرفه اگر راست میگی یک روز فقط یک روز ماشین نخر تا ببینم این تاجر مافیا چگونه میخواهد اشغال های اروپایی رو بفروشه ولی چکار کنم اگر تهش را در بیاری خودت میفهمی چه کسانی شدن ماشین دار از زغال کشاورز و بانکی و وووووو…..؟وای بیا دافران رو ببین شیراز تا باشد خر سوار زیاد است نه برای ماشین داری بلکه برای اینکه بگه منم هستم اگر بدانید چه در محل خود میبینم که اگر پول قاچاق هم داشته باشی حیف است و هزار حیف که بیای تو این شغل که آبروی هر چی ماشین دار و راننده قدیمی بود رو بردن و این مافیا و دولت عشق میکند که مردم را اینگونه درگیر کرده و همه هنوز خواب هستند که چگونه به تاراج رفته این صنف و این کشور …. خیلی کمبود داریم خیلی تا آپدیت بشیم باید عشق کنیم از داف و استوک اروپایی ای خاک تو سر این مسول و ووووووووو…….؟

  10. مثل همیشه عالی و مفید و پرمحتوا ،مرسدس بنز خیلی به حق بازار ایران و رانندگان ایرانی حق داره و باید در بازار ایران حضور داشته بنز و اسکانیا نباشن واردات هیچ رنگ و تنوعی نداره بنز و اسکانیا هم همه بهش مدیون هستن چون خوب موقع وارد شدن و خوب موقع بازار رو تا حدودی گرفتن البته من به گفته های مانی عزیز باور دارم چون هرچی گفته تا حالا درست از آب دراومده

    • Avatar photo

      مخلصیم کامران خان قابل شما رو نداره

    • Avatar photo

      کامران خان برای شما آمار گرفتم شرکت شاهین ترابر بنز ها رو فروخته و انشالله در پارت جدید دارن برای ورود ۱۰۶ دستگاه بنز مجوز میگیرن ممکنه که مجوزهاشون تا ۱۵۰ دستگاه هم ارتقا پیدا کنه

  11. هزاران هزار ماشاالله به این ستاره های آلمانی واقعا بی رقیب هستن و رقیب ندارن پادشاه جاده های اروپا این ماشینه، این برنده ، ولو انگشت کوچیکه ش هم نمیشه

  12. Avatar photo
    آرتین فتحعلی پور

    سلام به مانی عزیز.
    به به به به آخه من چی میتونم از این ماشین بگم ؛ این ماشین ها گویای همه چیز هستن.

    وای وای 😍😍😋.

    این ماشینا آنقدر عاشق داره که همین الان هم برای خریدش صف کشیدن.

    اکثرا هم پلاک گرفتن مثل اون اکتروس ناردوگری و مشکی گیگا که؛ تو نمایشگاهی در اسلامشهر برای فروش گذاشتن.

    اون اکتروس قرمز های مگا با تابلو و پروژکتور های اسپورت ( الهی قربونش برم😍😍😍) رو شرکت قیران پخش خریده و؛ مشغول کار هست.

    ایشالا که چرخشون به خوبی و خوشی بچرخه.

  13. Avatar photo
    آرتین فتحعلی پور

    بچه ها جدیدا سازمان استاندارد به ماشین هایی که آیینه ندارن گیر داده و نمیتونن پلاک بگیرن.

    آیا این خبر صحت داره؟

  14. خوابه خریدارهاشون خیر و خوشی برکت بده

  15. Avatar photo

    ممنونم از نظرات دوستان عزیز

  16. بسیار عالی ….چه کشنده های به روز و خوبی داره وارد میشه ماشالله …..

    دیدم بالا بعضی دوستان راجع به عشق خودشون نسبت به کشنده ها نظرات شون و گفتن و همینطور وارداتی های آینده …..بالاخره کسانی اینجا نظر میدن ده تا منبع دیگه هم چک میکنن و اینیستا و سایت های مختلف و اطلاعات دارند ….چون علاقه مند هستند به این حوزه …..

    به نظر بنده هم با این وارداتی که تو ۳ سال اخیر انجام شده دیگه کامل باید قید مان و ایویکو زده بشه ….چون یه جورایی خیلی دیره بخوان وارد بازار بشن ….هم خیلی سخت و رقابتی هست و هم عطش بازار کمی خوابیده و فروکش کرده …..و با ترخیص حجم عظیمی که ماشین تو گمرکات هست در روزهای آینده ، این عطش فروکش باز میکنه ….چون تعداد خوبی ماشین اومده …..

    از بین برندهای دیگه جایگاه رنو و ولوو و داف هم مشخصه که جایگاه خیلی خوبی تو بازار بدست آوردنداز نظر تعداد فروش … و بنز و اسکانیا هم که میانه روی این داستان هستند و تعداد اندکی وارد شده و پلاک شده ….طوری که به طور حتم سر جمع بنز و اسکانیا تعدادشون به ۱۵۰۰ دستگاه هم نمیرسه ….درصورتی که رنو و ولوو وداف روی هم نزدیک به ۳۰/۰۰۰ دستگاه وارد شدند که عدد قابل توجهی هست …..

    در بحث کشنده های به روز و مدرن نیو فیس که ولوو نیوفیس حرف اول بعدش سلطان رنو تی نیو به تعداد قابل توجهی وارد شدند و در حال ورود هستند و داف نیو به نظرم اصلا تا به الان بر خلاف نسل قبل فروش بسیار ضعیفی داشته ….فقط چندتا دونه دیدم دوتا بازرگانی وارد کردند …..تا ببینیم در آینده فرجی میشه یا نه ……در بازار فعلی کشور چه در بحث واردات و چه در بحث نمایشگاه و پلاک شده ها ….رنو تی شاگرد اول هست ….پلاک شدش هم مثل نقل خرید و فروش میشه اگر به قیمت باشه …..

    و از نظر لوازم و مکانیک و خدمات در جایگاه خوبی هست.

    و یکی از بی حاشیه ترین و بی آزار ترین ها همین رنو تی بوده که جواب شو پس داده ، با وجود اشتراکات زیادی که با ولوو داره ….ولی بسیار با ارزش تر از ولوو ظاهر شده ، چون قیمت خیلی مناسب تری داره و مشکلات کمتری هم داشته …..داف هم که همه میدونن ماشین خوبیه به شرطی که خیلی مدارا کنی و خیلی خوش شانس باشی سالم باشه و علم استفاده ازش و خوب رعایت کنی ؛ چون واقعا سوخت ایران اوضاعش خوب نیست ….

    و کلام آخر اینکه جایگاه رنو و ولوو و داف رو تو این سری از واردات توپ هم نمیتونه تکونشون بده ؛ چون دیگه بازار و گرفتند رفت ……. یعنی به غیر از اینهایی که تو جاده در حال کار هستند ؛ هرچی تو گمرک هست و پلاک نشده هم باز از این سه برند هست …

    نا گفته نماند امروز عکس یه رنو تی نیو فیس سبز رنگ دیدم ؛ پلاک شده …..حالمو زیر و رو کرده تو یه نمایشگاه بود …. کسی داشت بزار تو سایت دوستان فیض ببرند ازش ….

    • Avatar photo

      ممنون از نظر شما سعید جان عزیز بازار ما هنوز کشش داره البته کشش به این صورت که اول ماشین های قدیمی کنار برن و جدیدها جایگزین شون باشند دوم رانندگان قدیمی اتحادیه یا سندیکایی برای جدیدتر ها تشکیل بدن و با فوت و فن اینکار جدیدترها رو آشنا کنند سوم موزه ای برای حمل و نقل و کامیون و اتوبوس های قدیمی مثل اتومبیل های کلاسیک تشکیل بدن که جوان تر و کوچک تر هایی که عاشق این حرفه هستند با گذشته و تاریخچه های حمل و نقل شون آشنا باشند و چهارم بنظرم اگر تردد ماشین های قدیمی رو کمتر کن مثلا ماشین هایی مثل نام رو تردد شون رو از تهران تا زنجان یا نهایت همدان اعلام کنند و کرایه بارها رو برای قدیمی تر ها کمی بیشتر افزایش بدند که رانندگان قدیمی حق شون پایمال نشه کلی ایده تو ذهنم دارم که می‌بایستی بررسی کنم و از طریق اینجا اطلاع رسانی کنم بازار ما ظرفیت و کشش مان و اویکو رو داره

  17. Avatar photo

    ممنونم از نظرات همه دوستان عزیز این پست هم بازخورد خوبی داشت و هم نظرات خوبی رو ثبت کرد

  18. همانطور که برخی دوستان گفتن بنز جدید زیاد جالب نیست. پیچیدگی خیلی داره در نتیجه خرابی و مکافات تو این وضعیت بیخدماتی هم قوز بالا قوز میشه. اگر بتونن از عراق mp3 وارد کنن خیلی بعض mp4 هست.

    • به نظر من دوست عزیز استقبال ضعیف از داف نسل جدید هم همین باشه …..چون داف یورو۶ از مدل ۲۰۱۴ که بستگان ما یکی گرفت تو ایران هست تا ۲۰۲۲ ….از اخرای ۲۰۲۲ هم نسل جدید اومده ….ولی همچنان میبینم نسل قبلی داف بهتر میفروشه

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*