سلام به همه دوستان عزیز
امیدوارم که حالت تون خوب و خوش باشه
امروز میخام در مورد امداد شرکت واحد و اگه اتوبوس تو مسیر خراب بشه
چه کاری انجام میدیدم صحبت کنم .
.
وقتی که اتوبوسی که رزرو منه و تو راه به هر علتی خراب شده و متوقف میشه
به شماره های امداد شرکت واحد تماس میگیری موضوع و مطرح میکنی و ادرس و میدی
و اونا اول یه ایسوزو که تو تصویر میبینید میفرستن براتون .
داخل ایسوزو لاستیک و آب و روغن و آچار و کلی قطعات داخلش داره که
وقتی میاد بالاسر اتوبوس بلکه بتونه اتوبوس و درست کنه یا برگرده تو خط
یا اگه درست نشه و نتونه اتوبوس با پای خودش برگرده به تعمیرگاه
اون وقت زنگ میزنه اکسور بیاد اتوبوس و بکشه
اکسور هم مثله ایسوزو داخلش یه سری لوازم و اچار و اینا داره
و وقتی میاد مثله تصاویر پایینی اتوبوس و متصل به خودش میکنه و
یه شلنگ باد کمکی به اتوبوس میده که هم بالن های اتوبوس بیاد بالا و زیرش جایی گیرنکنه
هم اتوبوسی که داره بکسل میشه ترمز داشته باشه
اما در ناوگان امداد شرکت واحد این جرثقیل های بنز تک هم هست که
هم برا نیازهای داخلی خود شرکت واحد استفاده میشه
و برای بکسل کردن مینی بوس ها از این بنز تک ها استفاده میکنن و
اکسورها فقط برا اتوبوس ها استفاده میکنن .
.
اینکه چه تعداد از این ایسوزو و اکسور و بنز تک دارن نمیدونم .
.
و نکته ای که هست و دیگر همکاران جدید که با بنده مشغول به کار شده ایم
و اونا اکثراشون واقعا راننده بودن حالا چه داخل شهر خارج از شهر چه باری چه مسافری
در شرکت ها و جاهای مختلف کار کردن
شما همچین اپشنی به اسم امداد به این قدرت و کیفیت ندارید
البته شرکت واحد هم قابل مقایسه با هیچ جا نیست ولی در کل امدادی هم به این شکل ندارن
حالا اون که مالک وسیله خودشه خوب به وسیله اش میرسه و
درصد تو راه موندنش خیلی خیلی کمه ولی
وسایلی شرکتی این جوری نیست و حتی خیلی از ارگان ها و جاهای مختلف
اصلا چیزی به اسم امداد ندارن
و به نظر خودم این یه نکته خیلی خوب و مثبت در شرکت واحد تهران همینه
حداقل میدونی یکی میاد بالا سرت نهایت خیلی خیلی طول بکشه ۵ ساعت دیگه میان اتوبوس و جمع میکنن
البته زیر یه ساعت انجام میشه ولی در بدترین حالت شو گفتم
یا
مثلا همون اول صبح که میریم منطقه اتوبوس تحویل بگیریم
نگاه میکینی میبینی پنجر شده یا هر خرابی ممکن دیگه
اونجا یه چیزی به اسم بکسل داریم که اونا هم مسئول تعمیرات خورده کاری و دارن و
کار اتوبوس زیاد باشه کارت اعزام به تعمیرگاه میدن و شما اتوبوس و میبری میزاری تعمیرگاه منطقه خودت
و دوباره میای بالا یه اتوبوس دیگه تحویل میگیری .
.
خوب اینم از این داستان که دوست داشتم با دوستان ایران ترانزیتی در میون بزارم .
سوالی باشه ما در خدمت هستیم
.
یا حق
ممنون از اطلاعات مفیدتون
وحید خان همچنان میخوای تو شرکت واحد کار کنی یا میخوای مدارک جاده رو بگیری؟
خواهش میکنم داش وحید عزیز
.
والا تو ایران باشم داخل شرکت واحد میمونم
وضعیت شوفری ایران در حال حاضر واقعا خوب نیست
حالا دلایل و استدلال خودم و دارم
در کل و در حال حاضر همین شرکت واحد بهتره
تا بعد به امید خدا ببینیم چه پیش میاد
عالی ایشالله که بهترین ها براتان رقم بخوره
ممنون همچنین برای شما
اون اکسور حداقل ۱۶ ساله داره تو ناوگان اتوبوس رانی خدمت میکنه البته فکر کنم دو تا دیگه هستن
والا تعداد دقیق نمیدونم چند تا باشن
تو کارت تناژ اکسور چند تن قید شده ؟
کارت خودشون که هیچ موقع ندیدم
ولی اینم مثله همون اکسور هاس ۳۳۳۵ کمپرسی هستن
اون ده تن پایینه خیلی تمیزه مشخصه کم کاره
اون تکا کارکردشون خیلی کمه
من که واقعا شیفته توضیحات شما همکار گرامی شدم خدا قوت بشما همکار جوان و با استعداد
ممنون اقا عطایی عزیز
سلام وحید جان خوبی ایشالا هرکجا هستی سلامت باشی
و کلید پیتربلت ۳۸۹ قاره پیما رو بدن دستت
از اتوبوس های اشغال ایران خودرو معلومه که کیفیت ندارن یا چینی های قدیمی هم اینطورین
ممنون آرتین عزیز
من سال ۹۵ همچین صحنه ای رو جلوی در ترمینال غرب دیده بودم که آکسور اتوبوس بنز خط واحد میکشید
یه چیز جالب تعریف کنم
یه آقایی تو پاکدشت ما غریب به ۵۰ دستگاه ولوو کمپرسی ده چرخ داره که
اکثرشونم بروز کرده اف ام ایکس خریده
حالا کاری نداریم خدا بیشتر بهش بده
اما
این و میخواستم بگم بچه ها میگفتن چون کامیون هاش همه تا مثله چی اضافه بار دارن
و کامیون هاش دائما در حال رفت و امدن
اومده برا خودش امداد درست کرده که امداد خودش فقط تو کار لاستیکه
هر جا اتفاقی بیوفته سریع دو سه تا وانت داره سریع یکی شو میفرسه بالا سرش
که سریع درستش کنن و بیاد تو کار
عجب اکسور نانازی حرف نداره
اتوبوس های بنز ۴۵۷ هم هنوز در شرکت واحد تهران فعالیت دارن؟