رنو پریمیوم های 450 و 460

رنو پریمیوم های وارداتی 450 و 460 اسب بخاری در هامبورگ آلمان ژوئن2018

درباره وحید کریملو

Avatar photo
وحید کریملو هستم و بهمن 91 این سایت رو ساختم. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۹ دیدگاه

  1. بعضی شاخصه ها هستن که ماشین رو خیلی به عرضه میارن که یکیش تریلی تر و تمیزه . نمیدونم چرا خیلیا بهش اهمیت نمیدن . البته شرایط اقتصادی هم دخیل هستش ها ولی میتونن از کمترین و ارزون ترین امکانات بهترین بهره رو ببرن .

  2. چادر رنو پایین فکر کنم ایران کاوه باشه.

  3. Avatar photo

    اره چادرش ایران کاوه مونتاژ سایپا هست

  4. یکی از دوستان تو کامنت ها میگفت که چقدر خوب ایرانی ها تو اروپا ماشینا رو پارک میکنن الان دقیقا دیدم درست میگه خداشاهده فاصله جدول با تایرهای هردوتا رنو رو ببینید میبینید کاملا یکسان بدون یک سانت اختلاف ماشینا رو کنار هم پارک کردند.

  5. Avatar photo

    اگه رینگ و باک هر دو آلومینیومی و براق باشند نداشتن فلپ بغل خودش یه جور زیبایی حساب می‌شه

  6. الله یار شوفرهای ترانزیت کار خط اروپا باشه .

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*