عکس ها از پیج تراک تریلر . درود خدمت دوستان عزیز امیدوارم حال دلتون درجه ۱ باشه شرمنده چندروزی در خدمت دوستان عزیز نبودیم . خب بعد از وقفه چندروزه یک مقدار تنوع به سایت بدیم و بعد از گذاشتن کلی پست ولو این بوزی کش های زیبای کشور رو تقدیم حضور عزیزان کنیم . داستان ورود این بوژی کش ها به حدود یکسال پیش برمیگردد و زمانی که مجوز واردات کامیون های جفت محور به کشور باز شد مجوز ورود کشنده های بوژی هم به ایران صادر گردید و در این حین حدودا ۳۶ دستگاه کشنده بوژی کش به ایران توسط تجار به ایران وارد شد که عمده ماشینا بنز ، ولو ، داف ، رنو های جفت محور ۵۲۰ اسبی و تعدادی اویکو هستند . حدودا از این ۳۶ دستگاه ۱۲ دستگاه بنز ، ۱۴ دستگاه ولو ۳ دستگاه اویکو ۴ دستگاه داف و ۳ دستگاه هم رنو سری تی ۵۲۰ اسبی هستند که وارد شده اند . اکتروس های بالا هم ۵۵۰ و۵۸۰ و ۶۰۰ اسبی هستند که وارد ایران شده اند. امیدوارم که لذت ببرید و نظرات روی این پست عالی و درجه ۱ باشد.
درباره manitavakol
بنام خدا
مانی توکل هستم از نویسندگان قدیمی سایت ایران ترانزیت . لیسانس عمران دارم ، عاشق ماشین هستم سواری و سنگین . از سال 91 با ایران ترانزیت اشنا شدم 8 ساله که با مدیر سایت دوست خوبم وحید کریملو رفیق و دوست هستم عاشق ماشین های اروپایی و امریکایی علی الخصوص آلمانی هستم و بشدت روی ماشین های آلمانی علاقه دارم . درحال پیگیری برای گرفتن پایه 2 و سپس پایه 1 هستم تا به امید خدا اگر قسمت شد پایه 1 بگیرم و بتونم در این حرفه کار کنم . مخلص همه ی رانندگان ایران زمین و بچه های ایران ترانزیت گل هم هستیم و همه تون رو دوست داریم انشالله زیر سایه پروردگار متعال زندگی اروم و خوبی درکنار خانواده هاتون داشته باشید . ارزوی سربلندی برای قهرمانان حمل و نقل ایران و مردم کشورم رو دارم.
مطالب مرتبط
داف 105 یورو5
آذر ۹, ۱۴۰۳
خبر خوبیه ولی خب کاش اینقدر مدل های پایین رو وارد نمی کردن تیپ ۴ و ۵ آکتروس وارد میکردند بهتر بود
اینا اونقدر زورکشی کردن تو اروپا که خستن
مدل شون ان چنان هم پایین نیست ۲۰۱۲ میلادی هست اینا داداش سرحال و روپا هستن
اره. اینا به نظر خسته میان. باید سری نو بیارن واسه بازار
یه نکته جالبی که تو یکی از پیج های معروف به اسم مهدی دل انگیزان دیدم، یه مکانیک خبره ی ولوو بود داشت در مورد امکانات و آپشن های ماشینای وارداتی صحبت میکرد. میگفت که واسه کشنده ولوو جدید حدود ۳۱ هزار برنامه از طریق شرکت سازنده به صورت آنلاین قابل دسترسی و تغییر هست. مثلا میگفت میشه ماشین رو از یورو ۶ به ۵ تغییر داد. یا میگفت میشه قدرت موتور رو هر چی بخوای افزایش بدی. میشه پاور پلاس گیربکس رو فعال کنی که ماشین با بار تو بدترین گردنه ها مثل سواری بره بالا. میشه سرعت تعویض دنده رو عوضش کنی. و غیره…..
داداش اینا مدل ۲۰۱۲ هستند و کارکردهاشون بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزارتا واقعی هست که دیاگ خوردند و وارد شدند باز همینا هم وارد کنن سگش به صدتا چینی شرف داره
اون که صد البته ۱ میلیون کارشم شرف داره ولی فشتری که به اینا میاد با کشنده های معمولی اصلا قابل قیاس نیست
و ۵۰۰ کار خیلیه
سلام کاش کامیونهای وارداتی روبه قیمت منصفانه میدهدن مردم بدبخت تاازدیت این اشعههای چینی راحت بسن
نگفت میشه دوتا بال بزاری بری تو فرود گاه کاربری هم مسافری کنی.
اگه با بار مثل سواری بره بالا بقیه دیوانه هستن با ولوو اف هاش وارداتی دارن مثل لاکپشت از تنگه بالا میرن . وسوخت هدر میدن. ووقت خودشونو میگیرن لازم به ذکر وزن همه ۵محورها ۴۰ تن هست و ۴۴تن از نظر اداره راه ویلیس جرمه .
حالا با اف هاش ۵۰۰ با ۲۴تن بار داره زور میزنه بعد میگی بابرنامه گیربکس وموتور عوض میشه؟؟؟؟ واقعا چقدر ما زود باوریم.
کمپانی دیوانه هست میره موتور بانوان بالا تولید میکنه با برنامه میتونه با یه موتور ۴سیلندر ۲۲ تن بار رو حمل کنه و توکلی برنامه عوض میکنه تندتر میره. زیاد سخت نیست بفهمیم این کامپیوتر و برنامههای اونا چیکار میکنن .
کاش از نمای پشت کشنده ها هم عکس میزاشتی
والا از پشت شون هم عکس دارم حتما خواهم گذاشت
هزار ماشاالله واقعا احسنت به اون وارد کننده هایی که اینا رو وارد کردن خوراکشون هم حمل داند تراک و محموله های سنگین هست
بله خوراک اینا سنگین کشی هست
برید گم شید وارد میکنید ولی هم خون تمام جدوابادتون حساب میکنید بدرد چی میخوره؟؟
گمرکی برادر همش زیر سرگمرکی هست
ماشاالله به این هرکول های آلمانی واقعا ماشین به اینا میگن نه البرز هوو دنگولی و ام پاور این جور ماشینا پشت همه باید یک داری ۱۶ محور جفت ۹۰ تنی ببندی و باهاشون سنگین کشی کنی
احسنت اقا بهروز موافقم باریکلا
هزار ماشاالله این نسل از بنز اسطوره ی تکرارنشدنی بنز هست که بنظرم هیچوقت نه قدیمی میشه نه از مد میفته مثل یک کت یا بوت هست که هروقت بپوشی قدیمی نمیشه موتور هشت سیلندر خورجینی هم هست که قدرت و کششی که داره تو گردنه حرف نداره
کاملا درسته کامران خان این نسل مثل بنز تانک و کپل که اسطوره تکرار نشدنی بنز هستند هیچوقت قدیمی و تکراری نمیشن
قیمت های این سلاطین چقدر در میاد کسی میدانه؟
فکر کنم ۹ تومن تمام میشن
اینا دوماه پیش از گمرک ترخیص شدند و الان تو نمایندگی ارگ پارس اردبیل هستند
درسته احسنت
رنگ بندی شاد و زیبایی داره
اره انصافا عالی هستن
ممنونم از نظرات دوستان عزیز
منظورم همو گمرکه اصلا غلط میکنن اینقدرگرون میکنن برامردم بدبخت دل پرحسرت ایران مگه گمرک میسازشون که..والله سازندشون اینقدر حساب نمیکنه لعنت بهشون
چه میشه کرد اینجا ایرانه
نسل سوم یه مرزیه بین انالوگ و دیجیتال
و فکر میکنم برای همین موندگار شده
بله کاملا درسته
مانی یه مدتی نبودم ها سایتو ترکوندی بابا پسر 😍😍😍
خواهش میکنم
بقول اون یارو کهربا……. کهروووو نازت کنم 😂😂😂😂😂😂😂