کشنده بیدماغ نهنگ CCC 5900 ایرانی سالهای دور. ترانزیت ایرانی در اروپا. عکس دوم ماشین شرکت حمل و نقل بینالمللی ایریت هست، عکس سوم رنگ کمیاب نارنجی از این مدل و عکس آخر هم کاتالوگ مشخصات فنی که مشاهده میکنید.
وزن خالی 8500 کیلوگرم (مقایسه کنید با کشندههای تک فعلی اروپایی موجود در بازار)
موتور کمنز NTC-290 توربودار به حجم 14 لیتر و قدرت 290 اسب بخار و گشتاور 1260 نیوتن متر در دور موتور 1300.
باک استاندارد آمریکایی 100 گالنی (378 لیتر).
اگزوز عمودی 5 اینچی.
گیربکس فولر ده دنده RT-9509 اوردرایو.
زیربندی هندریکسون 44000 پوندی.
دیفرانسیل جفت پلوس تخت کاهنده تک مرحلهای.
ظرفیت شاسی 27 تن (57500 پوندی).
رینگ و تایر استاندارد 20
عرفان یه سوال همین جوری می پرسم
قیمت اون سال که تو بازار عرضه شده رو هم اگه میدونی بگو ؟
اگه بشه پیدا کرد قیمت اون موقع رو که عالیه، ولی فکر کنم برای وایت ماهی هزار تومن قسط میدادن، البته اون موقع فکر کنم ماشین از دم قسط و با سود خیلی کم هم واگذار میکردن، یه چیزایی در این باره تو مستند مرحوم قندچی بود بنظرم
تاریخچه این کشنده کجایی هست … کدوم شرکت تو ایران میزده
سال ساخت شون چه سالی هست …. تیراژ نسبت به رقیه چطور بوده …
وارداتی مدل اوایل دهه پنجاه سفارش ایران به شرکت آمریکایی Crane Carrier Company
بسیار عالی عرفان جان
چند روز پیش اولی رو دیدم رباطکریم کفی بسته بود پشتش
واقعا هم کشنده های آمریکایی وزن خیلی کمی دارن و این عالیه
بار بیشتر سود بیشتر 😍😁
بسیار عالی ، آقا عرفان گیربکس های اینا همون فولر هست ؟
موتور این نوع بی دماغ هم مجهز به جیکو برک هست یا نه ؟ لطفا در مورد این تکنولوژی بیشتر توضیح بدین .