ترانزیت های ایرانی در اروپا (قسمت دوم).

شب دوستان عزیز بخیر . عکس ها از پیج فیلکر فرانسه و تراک ورد اروپا . دوستان عزیز این قسمت دوم از عکس ترانزیت های ایرانی در اروپاست و ممنون از عزیزانی که زیر پست های بنده نظر میدهند . این عکس ها در سال های 2018 و 2019 گرفته شده است که عکس این ماشینا درکشورهای المان و فرانسه و لهستان گرفته شده است . دوستان عزیز اگر امکانش هست یکم همت کنید نظرات رو زیر پست ها بیشتر کنید تا بنده بتونم این پرونده ترانزیت ها رو سریع تر ببندم و به اخبار واردات بیشتر بپردازیم و عکس و فیلم های بیشتری دراختیار دوستان قرار بدیم اگه نظرات زیر پست ها عالی و خوب باشه بنده هرشب سایت رو بروز خواهم کرد . خبرهای خیلی خوبی هم براتون از واردات داریم و عکس ها و فیلم های زیادی از محموله ها که هرروز در حال وارد شدن به کشور و گمرک بازرگان هستند. امیدوارم لذت ببرید و نظرات زیر این پست ها به عالی ترین شکل ممکن باشد.

درباره manitavakol

Avatar photo
بنام خدا مانی توکل هستم از نویسندگان قدیمی سایت ایران ترانزیت . لیسانس عمران دارم ، عاشق ماشین هستم سواری و سنگین . از سال 91 با ایران ترانزیت اشنا شدم 8 ساله که با مدیر سایت دوست خوبم وحید کریملو رفیق و دوست هستم عاشق ماشین های اروپایی و امریکایی علی الخصوص آلمانی هستم و بشدت روی ماشین های آلمانی علاقه دارم . درحال پیگیری برای گرفتن پایه 2 و سپس پایه 1 هستم تا به امید خدا اگر قسمت شد پایه 1 بگیرم و بتونم در این حرفه کار کنم . مخلص همه ی رانندگان ایران زمین و بچه های ایران ترانزیت گل هم هستیم و همه تون رو دوست داریم انشالله زیر سایه پروردگار متعال زندگی اروم و خوبی درکنار خانواده هاتون داشته باشید . ارزوی سربلندی برای قهرمانان حمل و نقل ایران و مردم کشورم رو دارم.

۱۹ دیدگاه

  1. اینم از اولین نظر من برای مانی گل این ماشینا همشون سالارن و یکه تازن . بین این همه عکس اون داف شاسی قرمز که تریلرش کوگل هست خیلی جالبه و یک نکته دیگه هم این که روی چادر اکسور تیپ ۳ اولی نوشته ایران کارگو این ایران کارگو شرکت ایرانیه که تو المان ثبت شده ؟ چون نمونه همین چادر رو قبلا رو رنو پریمیوم دیدم.

    • Avatar photo

      چاکریم کامران خان اره برادر این شرکت تو المان ثبت شده و تو ایران لهستان و هلند هم دفتر داره منهای این شرکت حدود ۱۵۰ تا شرکت ایرانی که در زمینه حمل و نقل تو اروپا هستند تو دفاتر اروپا شعبه دارند.

  2. راستی یک نکته دیگه که یادم رفت خدمتتون بگم اون رنو پریمیوم دو رنگ رو بچه های ترانزیت کار بهش میگن رنو اوکراینی .😁 چون ترکیب رنگش پرچم اوکراین هست ولی این رنو از کارخونه رنگش به این صورت فابریک بوده و با همین رنگ هم فابریک وارد ایران شده .

  3. Avatar photo

    اون اسکانیا جی ۴۰۰ فکر میکنم برا حاج کاظم نیمه فروش باشه

    • Avatar photo

      منم شک کردم اسکانیای آقای نیمه‌فروش باشه، حیف شد واقعاً… امیدوارم در مورد برادرشون شرایط بهتر شده باشه

  4. آقا وحید ۱۹۹۵ منم فکر کنم ماله حاج کاظم باشه …. ولی چند ماه پیش دوستان پست گذاشتن ایویکو استرالیس خریده…

    خیلی سالارن کشنده های این پست ….. یعنی الان پریمیوم صفر هنوز گیر میاد خواب باشه چند سال ….. پریمیوم خیلی دوست داشتنیه.

  5. خدایا چه ماشین هایی عجب داف هایی من که از دیدن این پست ها حسابی لذت میبرم عالی هستن .

  6. همه ماشین های عالی و درجه یک به خصوص پریمیوم
    ولی این اسکانیا پی چقدر زشت شده با این سپر

  7. Avatar photo

    بازم یه پست درجه یک دیگه از مانی، و حالا بریم سر وقت ماشین‌ها…
    اول حضور پررنگ داف تو خط ترانزیته، انقدر که داف تو خطوط ترانزیت مشغوله تو خطوط داخلی نیست، اکسورهای مشخص تو عکس‌ها به نظرم انگار آکسورهای مونتاژ داخل باشند که سپر رو رنگ کردن و فلاپ و بادگیر گذاشتن چون دیفرانسیل توپی کاهنده دارن، کانتینر جامبو پشت اون رنو هم بسیار جالبه، چون دیگه اینجور کانتینرها با وجود کشنده‌های لو لاینر یا شاسی‌های کم ارتفاع دیگه عملاً منقرض شدن تو اروپا، تو ایران هم خیلی کم دیده می‌شن، قبلاً خیلی زیاد بود، دیگه هم تولید نمی‌شن. اون عکس که دو مدل آکتروس توشه هم بسیار جذابه، آکتروس‌های ۱۸۴۳ و ۱۸۴۴ به نظرم خیلی عرضه محدودی داشتن توسط ایران خودرو دیزل، یه جورایی انگار مزه پول فروش هوو رفت زیر دندونشون و کلا بیخیال مرسدس شدن. یه اسکانیا جی ۳۸۰ سقف نرمال هم تو عکس مشخصه که جزو سری های اول باید باشه و بیشتر سمت آذربایجان غربی و شرقی دیدم اکثراً هم ترانزیت ترکیه کار می‌کنن. اونم ماشین عالی و البته کم تیراژ بود. و درباره رنو آبی و زرد، اینا کجان؟ تو کدوم شهر؟ کدوم گاراژ پارک می‌کنن که هیچ عکسی ازشون تو ایران پیدا نمی‌شه؟!!!

    • Avatar photo

      ممنون از عرفان جان عزیز بابت نظراتش . خدمتتون عرض کنم که بله ۸۰ درصد ماشینای وارداتی که قبلا و الان وارد شدن تمامشون خط ترانزیت اروپا هستن و داف هم طبق گفته شما حضور پررنگی در خطوط ترنزیت بین المللی داره و عرض کنم ۸۰ درصد کامیون های وارداتی که الان وارد ایران میشن تمامشون برای خط های ترانزیت و بچه های ترانزیت کار ایرانی هست که از اروپا و المان کم کار ترین ماشینا رو میخرن و میارن سوار میشن . رنو هم برای بچه های زنجان هست همون رنو اوکراینی بقول اقا کامران ماشین هایی در خط ترانزیت اروپا فعال هستند که کمتر کسی ازشون خبر داره و ما هم سعی میکنیم عکس همه ی این سالار ها رو بگذاریم . ایران خودرو دیزل هم در مجموع هشت سال تولید اکتروس موفق به مونتاژ ۵۰۰۰ دستگاه اکتروس در ایران شد که البته الان هم فهمیده هیچ ماشینی سودش بهتر از اکتروس نیست و مجوز ورود اکتروس رو به ایران صادر کرده است.

      • Avatar photo

        کاملاً صحیحه، البته مثل این خدمات پس از فروش این آمبولانس‌های اسپرینتر ۲۰۱۶/۲۰۱۷ رو هم ایران‌خودرو دیزل بر عهده داره

    • آقا عرفان منظورتون از دیفرانسیل توپی کاهنده چیه ؟؟؟
      توپ انگل بودنشون رو میگید ؟

  8. Avatar photo

    ممنونم از نظرات دوستان عزیز

  9. اقا مانی دستت طلا با این پست هات این ماشینا همشون یک دنیایی دارن واس خودشون .

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*