مشخصات فنی کشنده رنو T480

مشخصه موتور         DXI 13           
حجم موتور                          13 لیتری
تعداد سیلندر                         6 سیلندر خطی
EURO 5 +EEV استاندارد آلایندگی زیست محیطی
RPM  حداکثر گشتاور 2400 نیوتن متر از دور موتور 1050 تا 1400
سیستم هوشمند قطع کن موتور
گیربکس 
Optidriver / AT2612F                             اتوماتیک
12 دنده جلو + 3 دنده عقب
ماکزیمم گشتاور گیربکس           2550 نیوتن متر
سیستم تعویض دنده پشت غربیلک فرمان
مجهز به سیستم خنک کننده روغن گیربکس
اوزان
(GVW)  وزن مجموع ناخالص              19 تن
(GCW)  وزن مجموع ترکیبی               44 تن
وزن کل شاسی (بدون بار)        7347 کیلوگرم
توجه : وزن ها                     1/5% -/+
سیستم تعلیق
جلو : پارابولیک به همراه میل موجگیر
میزان تحمل وزن محور جلو         8 تن
عقب : سیستم تعلیق بادی مجهز به ریموت کنترل از داخل کابین به همراه
کمک فنرهای تلسکوپی و میل تعادل
میزان تحمل وزن محور عقب       13  تن
میزان انعطاف پذری سیستم تعلیق عقب 250 میلیمتر
ضریب دیفرانسیل : 85/2
مجهز به سیستم قفل دیفرانسیل
ابعاد رینگ و لاستیک 
 80/315 R 22/5                          سایز تایرها
سیستم ترمز : (اصلی و کمکی)
EBS,ABS,ASR,HSA,EBA,EBL,ESC  سیستم ترمز دیسکی دارای دو مدار مستقل جلو و عقب، مجهز به سیستم های هوشمند
در        414KW فعال در مسیر دود و سوپاپ های سرسیلندر، با مدیریت تمام الکترونیک و قدرت Optibreak  ترمز موتور +
RPM  دور موتور                          2300  
مجهز به سیستم ترمز تریلی
EACU سیستم مدیریت تولید باد          
مخزن سوخت 
دارای دو مخزن آلومینیومی با ظرفیت مجموع 1040 لیتر
 (ادبلو) 90 لیتر Adblue حجم مخزن
مجهز به سیستم گرم کن گازوییل
سیستم الکتریکی 
ظرفیت باطری : 225 آمپر ساعت و آلترناتور : 150 آمپر ساعت
قطع کن باطری بر روی ریموت
تجهیزات استاندارد :
فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم زاویه و عمق، کابین سقف بلند، دو تخت خواب، یخچال 24 لیتری، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک  (کولر)،  با قابلیت بخاری در جا مجهز به سیستم گرمکن آب رادیاتور جهت استارت بهتر در مناطق سردسیر، جک بالابر 20 تن،   با کنترل از روی غربیلک فرمان، پرژکتور عقب، مبدل 24 به 12 ولت جهت ادوات برقی داخل کابین،قفل مرکزی MP3 Player همراه با کنترل از راه دور، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)، آفتاب گیر بیرون شیشه جلو، سانروف برقی، دنده پنج، کابل اضافی 15 پین،عایق حرارتی کابین، کله کن برقی، شیشه بالابر برقی، چراغ خواب، صندلی راننده بادی و گرمکن دار، صندلی شاگرد بادی با قابلیت تنظیم دستی، تاخوگراف، آیینه های جانبی برقی همراه با گرمکن، بادگیر جانبی با قابلیت خم شوندگی، صفحه نمایش دیجیتالی با منوی فارسی، بادگیر سقف با قابیلت تنظیم ارتفاع، ریموت کنترل تنظیمات داخل کابین کنار تختخواب، کوپلینگ باد یدک کش انتهای شاسی، کوپلینگ اتصال مستقیم از پمپ باد
 سایر ویژگی ها :
مصرف سوخت کمتر نسبت به مدلهای قبلی
بهبود ضریب آیرودینامیک
(Fuel eco) مدیریت هوشمند بهینه ساز مصرف سوخت در تعویض دنده

درباره وحید کریملو

Avatar photo
وحید کریملو هستم و بهمن 91 این سایت رو ساختم. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

یک دیدگاه

  1. سلطان فقط خودتی ….. بقیه ادا تو درمیارن

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*