سلام به همه دوستان و همراهان قدیمی و جدید ایران ترانزیت
امیدوارم که حال دلتون خوب و خوش و عالی و سلامت باشه
این شما و بنز ایران پیمایی اتاق کج
اتوبوسی پر از خاطره جاده های ایران
وی ای پی بود اون موقع که پی ای وی وجود خارجی نداشت
واقعا سالن و صندلی های فوق العاده راحتی داشتن
نمیدونم چرا ولی با گذشت سالیان سال از ساخت این اتوبوس هنوزم که هنوز من با دیدنش حال میکنم و یه حس خوبی میگیرم ازش .
تقدیم به همه دوستان دوستان عزیز
ولی به طور خیلی خاص تقدیم به عرفان عرب زاده عزیزم
عرفان یعنی فقط به عشق خودت رفتم عکس این اتوبوس و گرفتم
شهرک اتوبوسی خاوران سر مسیرمه و همیشه که رد میشم وقت داشته باشم
میرم یه دور کوچیکی میزنم یه نگاهی میندازم و کمی عشق میکنم و برمیگردم
این دفعه مثله همیشه داشتم رد میشدم و میدونستمم تعطیل هستن
ولی همین جوری از دور که یه نگاهی انداختم چشم خورد به این
و فقط به عشق خودت رفتم ازش عکس گرفتم .
حالا دوستان خاطره ای با این اتوبوس دارید
یا مشخصات فنی از این اتوبوس میدونید بگید . با تشکر
سلام وحید جان خوبی خوشی سلامتی چخبرا نیستی برادر کم پیدایی دلمون برات تنگ شده
مخلصم مانی جون
والا چند وقتیه تو مدیریت زمان به مشکل خوردم به هیچ کاری نمیرسم
منم دلم برا همه تنگ شده
دورا دور وقت وبی وقت یه نگاهی به سایت میندازم
حواسم به بچه ها هست ولی واقعا فرصت نمیکنم خوب فعالیت داشته باشم
موتور و گیربکسش با ۱۹۲۱ یکیه
۲۱۰ اسب بخار گشتاور ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور
گیربکس ۶ تا جلو دو تا عقب
دیفرن هم استرلینگ یا همون بی توپی سرعتی
معروف هم هست به کادیلاکی
اره کادیلاکی رو یادمه بهش میگفتن
واقعا به زمان خودش حمک بنز تراویگو الان و داشته
بعد از کادیلاکی سوپر لوکس تک صندلی مد شد که شیشه جلو بزرگتری داشت و مثل امروزیا سه تا صندلی معمولی یکم بزرگتر داشت و ویژگی بارزش اون دوران کولر
دار بودنش بود و بعد ها هم ۳۰۲ معمولی اومد که که کولر نداشت و چهار صندلی بود
از لحاظ موتور یکی بودن ولی اتاق یه فرق هایی داشتن
اگر موتورش om355 موتور بنز تک ۱۹۲۴ باشه گشتاورش ۸۲۰ نیوتن متره در بیشینه ترین حالت
داش وحید مشتی هستی بخدا
دمت گرم خوشحالم کردی 🌹❤️❤️❤️❤️
آقا عرفان همین آمریکایی باز هستید
بله
چاکر داداش فدات
آقا عرفان من چقدر دنبال شما بودم آقا یه خورده فنی ت خوبه یکم از این مطالب فنی ت بزار حال کنیم
من تو پست خیلی قبل ها میرفتم مطالبتو میخوندم حال میکردم
آقا یه خاطره تعریف کنم که پدر برام تعریف کرده اینکه پدرم یه بار با اتوبوس رفیقش از همین ۳۰۲ ها علی پولادی رفتن تهران اون موقع بابام تازه پایه دو رو گرفته بود میگفت خیلی حس خوبی بود باهاش رانندگی کردن معرکه سرعتی نرمی عالی باهاش میدون آزادی رو راحت دور میزدن بعد میگفت تو این ماشین کسی سیگار میکشید ماشین بو سیگار نمیگرفت در جا بوش میرفت آنقدر کیفیت ش خوبی بود
آقای بی معرفت جامه برزگ بالاخره برگشتی خواهشاً زود بیا آنقدر دایرکت ندیم بابا این عکسات معرکه آن
کار و بار خوبه اوضاع
چشم سعی ام میکنم و بیشتر و بهتر در خدمت دوستان باشیم
دوست دارم تولید محتوا خوب برا دوستان بزارم مشغول کار و بار هم هستیم
سر اینه واقعا نمیرسم به خیلی کارا
ماشین خاطره ها. برا خودش برندی هست. واسه این مدل کسی نمیگه بنز همه میدونن ایران پیما چیه. یکی از اختصاصات خاص این ماشین رنگ کرم قرمزش هست که رنگ دیگه ای نداشت. امروز صبح یه تر و تمیزشو دیدم ماشین شیراز بود
باور کن هنوزم توان جاده رفتن داشته باشه
ولی دیگه اینا رو خیلی وقته همگی در خدمت سرویس ها هستن
نمیدونم چر
ا
ای
ران خودرو اینو مثل مایلر ادامه نداد 😂
بنظرم تو ایران کسی نباشه که با این اتوبوس خاطره نداشته باشه
و اینکه بنزه واین خودش یه دلیل محکم برای خوب بودنشه
مگه بنز بد هم داریم؟
این اتوبوس دنیایی از خاطره است
وحید خاطره گفتی بالا نوشتم
یادش بخیر شاگرد این اتوبوس ها بایه لیوان و پارچ ۴۰ نفرو آب میداد
هی الان کیک و بیسکوئیت هم نمیدن
چقدر توی این اتوبوس کیک و نوشابه خوردیم
خاطرات ما با اینا زنده شد واقعا از همه لحاظ خوب هستن و حرف ندارن
بنز همه مدلش عشقه
ممنون از لطف و حمایت و نظرات همه دوستان
.
ببخشید واقعا نمیتونم به موقع و سریع جواب دوستان و بدم
.
با تشکر از همراهی همتون از سایت خودتون
سلام .هعی یادش بخیر 😃چقد با پارچ آب یخ دادم تو این ماشین .عاشق صدای موتورشم .هنوزم صداش ک بیاد انگاری یکی ته دلم با بیل میکنه.دقیقا مث وقتی عشقت ببینی😁