بنز ایران پیما اتاق کج

سلام به همه دوستان و همراهان قدیمی و جدید ایران ترانزیت

امیدوارم که حال دلتون خوب و خوش و عالی و سلامت باشه

این شما و بنز ایران پیمایی اتاق کج

اتوبوسی پر از خاطره جاده های ایران

وی ای پی بود اون موقع که پی ای وی وجود خارجی نداشت

واقعا سالن و صندلی های فوق العاده راحتی داشتن

نمیدونم چرا ولی با گذشت سالیان سال از ساخت این اتوبوس هنوزم که هنوز من با دیدنش حال میکنم و یه حس خوبی میگیرم ازش .

تقدیم به همه دوستان دوستان عزیز

ولی به طور خیلی خاص تقدیم به عرفان عرب زاده عزیزم

عرفان یعنی فقط به عشق خودت رفتم عکس این اتوبوس و گرفتم

شهرک اتوبوسی خاوران سر مسیرمه و همیشه که رد میشم وقت داشته باشم

میرم یه دور کوچیکی میزنم یه نگاهی میندازم و کمی عشق میکنم و برمیگردم

این دفعه مثله همیشه داشتم رد میشدم و میدونستمم تعطیل هستن

ولی همین جوری از دور که یه نگاهی انداختم چشم خورد به این

و فقط به عشق خودت رفتم ازش عکس گرفتم .

حالا دوستان خاطره ای با این اتوبوس دارید

یا مشخصات فنی از این اتوبوس میدونید بگید . با تشکر

درباره vahid.1995

Avatar photo
با سلام یک عدد عشق رانندگی هستم سبک ، سنگین ، ویژه و موتورسیکلت انشاءالله دوستان همه به آرزوهای قشنگ شون برسن . یا حق

۲۸ دیدگاه

  1. Avatar photo

    سلام وحید جان خوبی خوشی سلامتی چخبرا نیستی برادر کم پیدایی دلمون برات تنگ شده

    • Avatar photo

      مخلصم مانی جون
      والا چند وقتیه تو مدیریت زمان به مشکل خوردم به هیچ کاری نمیرسم
      منم دلم برا همه تنگ شده
      دورا دور وقت وبی وقت یه نگاهی به سایت میندازم
      حواسم به بچه ها هست ولی واقعا فرصت نمیکنم خوب فعالیت داشته باشم

  2. موتور و گیربکسش با ۱۹۲۱ یکیه
    ۲۱۰ اسب بخار گشتاور ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور
    گیربکس ۶ تا جلو دو تا عقب
    دیفرن هم استرلینگ یا همون بی توپی سرعتی

    معروف هم هست به کادیلاکی

    • Avatar photo

      اره کادیلاکی رو یادمه بهش میگفتن

      واقعا به زمان خودش حمک بنز تراویگو الان و داشته

      • بعد از کادیلاکی سوپر لوکس تک صندلی مد شد که شیشه جلو بزرگتری داشت و مثل امروزیا سه تا صندلی معمولی یکم بزرگتر داشت و ویژگی بارزش اون دوران کولر
        دار بودنش بود و بعد ها هم ۳۰۲ معمولی اومد که که کولر نداشت و چهار صندلی بود
        از لحاظ موتور یکی بودن ولی اتاق یه فرق هایی داشتن

    • اگر موتورش om355 موتور بنز تک ۱۹۲۴ باشه گشتاورش ۸۲۰ نیوتن متره در بیشینه ترین حالت

  3. داش وحید مشتی هستی بخدا
    دمت گرم خوشحالم کردی 🌹❤️❤️❤️❤️

  4. Avatar photo
    آرتین فتحعلی پور

    آقا یه خاطره تعریف کنم که پدر برام تعریف کرده اینکه پدرم یه بار با اتوبوس رفیقش از همین ۳۰۲ ها علی پولادی رفتن تهران اون موقع بابام تازه پایه دو رو گرفته بود می‌گفت خیلی حس خوبی بود باهاش رانندگی کردن معرکه سرعتی نرمی عالی باهاش میدون آزادی رو راحت دور میزدن بعد میگفت تو این ماشین کسی سیگار می‌کشید ماشین بو سیگار نمی‌گرفت در جا بوش می‌رفت آنقدر کیفیت ش خوبی بود

  5. Avatar photo
    آرتین فتحعلی پور

    آقای بی معرفت جامه برزگ بالاخره برگشتی خواهشاً زود بیا آنقدر دایرکت ندیم بابا این عکسات معرکه آن
    کار و بار خوبه اوضاع

    • Avatar photo

      چشم سعی ام میکنم و بیشتر و بهتر در خدمت دوستان باشیم
      دوست دارم تولید محتوا خوب برا دوستان بزارم مشغول کار و بار هم هستیم
      سر اینه واقعا نمیرسم به خیلی کارا

  6. ماشین خاطره ها. برا خودش برندی هست. واسه این مدل کسی نمیگه بنز همه میدونن ایران پیما چیه. یکی از اختصاصات خاص این ماشین رنگ کرم قرمزش هست که رنگ دیگه ای نداشت. امروز صبح یه تر و تمیزشو دیدم ماشین شیراز بود

  7. بنظرم تو ایران کسی نباشه که با این اتوبوس خاطره نداشته باشه

  8. و اینکه بنزه واین خودش یه دلیل محکم برای خوب بودنشه
    مگه بنز بد هم داریم؟

  9. این اتوبوس دنیایی از خاطره است

  10. Avatar photo
    آرتین فتحعلی پور

    وحید خاطره گفتی بالا نوشتم

  11. یادش بخیر شاگرد این اتوبوس ها بایه لیوان و پارچ ۴۰ نفرو آب میداد

  12. خاطرات ما با اینا زنده شد واقعا از همه لحاظ خوب هستن و حرف ندارن

  13. بنز همه مدلش عشقه

  14. Avatar photo

    ممنون از لطف و حمایت و نظرات همه دوستان
    .
    ببخشید واقعا نمیتونم به موقع و سریع جواب دوستان و بدم
    .
    با تشکر از همراهی همتون از سایت خودتون

  15. سلام .هعی یادش بخیر 😃چقد با پارچ آب یخ دادم تو این ماشین .عاشق صدای موتورشم .هنوزم صداش ک بیاد انگاری یکی ته دلم با بیل میکنه.دقیقا مث وقتی عشقت ببینی😁

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*