کشنده اسکانیا پی400 های لاین با تانکر سه محور ماموت و اسکانیا جی400 قرمز با تریلر کمپرسی سه محور ماموت هر دو برای شرکت حمل و نقل هاگ بار
برچسب خورده تحت :اسکانیا پی400 تانکر اسکانیا جی400 قرمز تانکر شرکت هاگ بار حمل و نقل هاگ بار شرکت ماموت دیزل شرکت هاگ بار قیمت اسکانیا پی400 قیمت اسکانیا جی400 کمپرسی شرکت هاگ بار ماموت دیزل محصولات ماموت دیزل هاگ بار
G400 باشد ، قرمز هم باشد ، صفا باشد …
تو سایت طرفدار دوآتیشه بنز ، ولوو ، رنو ، داف ، مان داریم ، ولی اسکانیا باز نداریم چرا ؟؟؟
اگه داریم زحمت بکشن یه حاضری بزنن .😁
رقابت اصلی سر بنز و ولوو هست بقیه بین این دو مشتری کم دارند
داداش ما آمریکاییپسندها رو دور ننداز، انقدر هم بد نیستیم… 😂
راستی در مورد ممنوع بودن کامیون های دماغ دار در اروپا تا چه حد اطلاع داری برادر آمریکایی باز؟
ممنوع نیست کامیون دماغدار، مسئله قانون محدودیت طول کامیونه و البته ترجیح خود اروپاییا به استفاده از ماشین بیدماغ و البته معابر کمعرض و تنگشون، یه جورایی کامیون دماغدار انقدر تقاضا براش کمه دیگه تولید نمیکنن تو اروپا، همونطور که با وجود نبودن محدودیت، دیگه کشندههای دماغدار تو آمریکا چندان بازاری ندارن، البته تو هر دو قاره هستن افرادی که از مدل دیگه خوششون بیاد
خب از یک طرف میگی ممنوع نیست از طرفی هم طول کامیون باید ۱۶.۵ باشد و از اون بیشتر باشه جریمه میشن!!! خب اگر اینطوریه من یک سری تصاویری پیدا کردم از ناوگان هلند که یک سری کشنده های دماغ دار آمریکایی مدل بالا دارن کار میکنند!!!
تو آلمان هم هست کشنده دماغدار، جدیداً هم قانون گذاشتن که حداکثر طول ۲۵ متر یا ۳۲ متر باشه دقیق نمیدونم ولی این قانون ۱۶.۵ متر از قدیم بوده و دیگه کم کم کشندههای دماغدار از خط تولید شرکتای اروپایی خارج شدن، این خارج شدن از خط تولید خیلی مهمتره از قانونی که الان هست، مثل آمریکا که محدودیتی نیست ولی کشندههای بیدماغ تولید نمیشه
ممنون برادر
من خودم اسکانیا باز قهارم مخصوصا جی ۴۰۰ قرمز البته چرا اقا سهند داف باز هستند اقا نوروزی هم عاشق اسکانیا و مان هستند اقا سعید هم رنو باز
بله اسکانیاباز هستم اما بهت نگفته بودم که در کنارش یک برند دیگه رو هم دوست دارم و اونم اویکو هست
جالبه–تنها شخصی هستید که به ایویکو ارادت دارید!!!
پس هاگبار کمپرس و تانکر هم داره…
جفت این کاربریها هم تقریباً همیشه باید اندازه تناژ بار بزنن و کلی هم دوندگی دارن، به خصوص کمپرس، که بارش همیشه هست ولی کرایهش به نسبت پایینه و اگه بخوای خوب دربیاری باید یک ساعت تو هفته هم ماشینت خاموش نشه، تانکر هم که خطر خودشو داره، البته انگار کرایه خوبی داره کار تانکر ترانزیت سوخت از ایران به عراق و افغانستان و ارمنستان هر چند دیدم این چند روز کشیده پایین یه کم
خداییش این سری از نسل جدید اسکانیا سری پی اتاق هاشون بیریخت و ضایع هست.