کشنده دایون dyx12 یورو پنج با ادبلو و اکسل بالن و تانک باد و اگر اشتباه نکنم گیربکس ولوو
توجه داشته باشید بجای اینکه شیر بزارن براش سوراخش کردن تانک باد و
این عکسو در تاریخ 1401/2/8 در کمربندی نوشهر چالوس گرفتم
کشنده دایون dyx12 یورو پنج با ادبلو و اکسل بالن و تانک باد و اگر اشتباه نکنم گیربکس ولوو
توجه داشته باشید بجای اینکه شیر بزارن براش سوراخش کردن تانک باد و
این عکسو در تاریخ 1401/2/8 در کمربندی نوشهر چالوس گرفتم
برچسب خورده تحت :dayun تریلی دایون دایون دایون dyx12 فروش محصولات کرمان دیزل کرمان دیزل کشنده دایون محصولات کرمان دیزل
از رقیباش خیلی عقب تره کابینش بلند بود کشنده خیلی بهتری بود
این اتاثش بالونه فقط
اکسل و دف فنز شمشه
همسایه ما یدونه این همین داره بعد اومده کلی اون یتکه ای که کاسه چراغ قرار گرفته اومده این ولوو های تیپ ۲ کرده آرم جکش هم کنده آرم ولوو زده نوشته های بالای جلو پنجره رو کنده نوشته ولوو و نوشته FH رو زده ولی ماشین دایون هست روی شلگیر ها نوشته شده دایون
آرمان این دایونه جک نیست خیلیا آرم دایون و جک اشتباه میگیرن
ممنون آرتین خان بابت پست زیبات
بهش میگن ولو چینی
موتورش با کد WP12-430E50 ساخت ویچای چین هست با ۱۱.۶ لیتر حجم و توان ۴۲۸.۷۶ اسب بخار تو دور موتور ۱۹۰۰
حداکثر گشتاور ۲۰۶۰ نیوتنمتر توی دور موتور ۱۰۰۰ تا ۱۴۰۰
موتورش با موتور آمیکو ۲۶۴۰ از یک نوع هست، اما این موتورش به روزتر و به خاطر داشتن اینترکولر و توربوشارژ بهتر، قویتر. در کل چون رادیاتورش بزرگتره، روغن موتور بیشتری موتورش میگیره و اینترکولر بهتری نسبت به آمیکو۲۶۴۰ داره، تو سینه کش هم کشش بیشتری داره و هم گرم کردن کمتری
گیربکسشم ولوو نیست، گیربکس ولوو توی کامیونهای چینی فقط روی دانگفنگ KX جفت محور، اونم چون ولووتراکس سهام دار دانگفنگ موتور هستش، به کار رفته. چون کابینش کپی اف امه قرار نیست گیربکسش ولوو باشه 🙂
گیربکسش توی مدل اتوماتیک ساخت FAST چین از نوع ۱۶ دنده با اینتاردر ۵ زمانه و در مدل دستی ۱۶ دنده ZF ساخته شده تو چین
اکسل عقبش ساخت نورث بنز چین
علاوه بر اینتاردر، ترمز موتوری ۲ زمانه ساخت ویچای هم داره
از لحاظ فنی دست پری داره ولی رفاهی و کابین و زیبایی هنوز خیلی راه داره
بله این مدل که N8H هست، کابین خوبی نداره و تونل موتورش بسیار بالاست.
اما یک مدل جدیدتر داره N9H، این مدل هم کابین سقف بلندتری داره، هم کف تخت و امکاتات بهتری داره.
نسخه ی N9H موتور ۴۳۰ تا ۵۰۰ اسب بخاری داره و یکی از موتورهای مشهورش موتور OM-460 مرسدس بنز هست که موتوری ۱۲.۸ لیتریه و فکر میکنم فعلا نسخهی ۴۳۰ اسب بخاری روش به کار رفته و ۴۸۰ اسب بخاری قراره نصب بشه
نسل قبلیش و سوارشدم کابین بی کیفیتی داشت ولی داخلش و ریز به ریز از اف ام کپی کرده بودن
آقا محمد ممنون از اطلاعات مفیدت حتما از این اطلاعات تو سایت بازار آگاهی مون بره بالا
با سلام
خدمت دوستان
ان شاءالله با ورود کامیونهای روز دنیا بساط چینی ها از این دیار جمع بشه ، ایرانی لایق بهترینه
بله قسمت شما هم یه بنز
دوستان راهنمایی بفرمایید ،، خودم میدونم کشنده چینی هیچ وقت مث اروپایی نمیشه،، لطفاً راهنمایی بفرمایید پولم کم هست و فقط میشه دست دوم چند سال کار چینی خرید باهاش ،،
بین فاو ، فوتون ، سی اند سی ، و دایون
کدومش بهتره ،، اگر بخواهیم دست دوم چینی با ۷۰۰تا کارکرد و چهار سال کارکرد حداقل بخواهید بحرین ،، کدومش بهتر جواب میده در حد بودجه همین حد خودش؟!؟!