ولوو FH500 نیوفیس I_SAVE

کشنده ولوو اف اچ500 سه خط یورو6 قرمز جیگری با موتور I-SAVE ایران17 و کمپرس مایان

ظاهرا میگن که I-SAVE برای موتورهایی هست که دو توربو می باشند یا TWIN TURBO ؟/

اطلاعات بیشتری دارید بفرمایید استفاده کنیم

عکس در تاریخ 8 آذر 1402 کمربندی شهید حجازی فر خوی

درباره وحید کریملو

Avatar photo
وحید کریملو هستم و بهمن 91 این سایت رو ساختم. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۹ دیدگاه

  1. نه مجهز به موتور توربو کامپوند هستن که از پشت توربین توربو شارژ با یه کلاج هیدرولیکی یه شفت وصل شده به فلاویل که گشتاور ماشین تو سینه کشی ها و… بالا می‌بره و مصرف سوخت پایین میاره

    دفشم سبک تره
    و یسری خاصیتا مثل اینکه ماشین درجا اگر کارکنه بعد پنج دقیقه اتوماتیک خاموش میشه

  2. گیربکسشم فرق داره
    در کل بهینه تره

  3. Avatar photo
    آرتین فتحعلی پور

    تا جایی که می‌دونم بر اساس تاخوگراف میزان گشتاورش کنترل میشه و همچنین مصرف سوخت ۱۰٪ پایین اومده و شتابش بهتر شده

    و بدی که داره با سوخت ایران ناسازگاری شدید داره و تعمیرکار حرفه ای نداره

  4. طرف کل سرمایشو گذاشته واسه کله
    لااقل همرنگشو انتخاب میکردی هر چند حیفه این ماشین که کمپرسی کنه

  5. هزار ماشاالله واقعا حرف نداره

  6. چقدر کمپرسی به این جیگر طلا میاد

  7. حرف نداره این جیگر سوئدی

  8. Avatar photo

    هزار ماشالله عجب جیگریه اقا پشت این سالارها یخچال یا چادر ببندید

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*