ولوو اف هاش500 نیوفیس

کشنده ولوو اف اچ500 یورو6 وارداتی نیوفیس سفید

عکس از علیرضا عزتی عزیز از کرج

درباره وحید کریملو

Avatar photo
وحید کریملو هستم و بهمن 91 این سایت رو ساختم. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۲۴ دیدگاه

  1. هزار ماشاالله به این ماشین🇸🇪
    یکی از بهترین و کاملترین ماشین های وارداتی که تا به امروز وارد ایران شده، همین اف اچ های نیوفیس هستن. واقعا بی نظیرن. با وجود اینکه یورو شیش هستن، اما کمترین میزان خطا رو صفحه میارن بالا نسبت به باقی برندها.در واقع اصلا خطا نمیاره بالا. مگر یه گازوئیل بسیار بی کیفیت بریزی داخلش. مصرف سوختش عالیه. با بار کامل نمونه آی سیو صدی ۲۵ میسوزونه که با گازوئیل ایران واقعا عالیه این رقم. با صاحب یکیش صحبت می‌کردم میگفت هشت ماهه دارم با یکیش کار میکنم، شب و روز به اموات سازنده این ماشین، صلوات میفرستم 🤣🤣🤣
    دوستانی که پولشون کمتره میتونن رنو تی نیوفیس سری های، با موتور توربوکامپوند بگیرن، همین تکنولوژی وموتور گیربکس ولوو هست. اونم بسیار عالیه. انگار با پول کمتر میشه اف اچ سوار شد.

    • کاملا همینطوره دوست عزیز …

      فناوری توربو کامپوند واقعا محشره و بی نظیره …… و من چند وقت پیش مشخصات فنی کامیون های اروپایی و از سایت رسمی و خارجی خودشون نگاه میکردم ، فهمیدم چیه و چخبره …. و وقتی میگن دوره تحویل رنو تی نیو توربوکامپوند ۶ ماه طول میکشه آدم میبینه چقدر طرفدار داره این سیستم جدید ؛ چون کاهش آلایندگی و به همراه یک گشتاور عظیم داره …..

      شما حساب کنید ؛ به روز ترین آکتروس تو نسخه MP5 L با توان ۵۱۰ اسب یا نسخه ۱۸۵۱ حداکثر گشتاوره تولیدیش ۲۶۰۰ نیوتون متره ……ولی رنو تی نیوفیس توربو کامپوند با ۴۸۰ اسب بخار ۲۷۰۰ نیوتون مترررر گشتاور تولید میکنه

      و جالبه بدونید ولوو فقط و فقط نسخه های ۴۶۰ و ۵۰۰ ش توربو کامپوند یا آی سیو داره ….. و رنو هم فقط و فقط تو نسخه های ۴۴۰ و ۴۸۰ …..یعنی افهاش ۵۴۰ و رنو تی ۵۲۰ این سیستم و ندارند و حتی گشتاورشون هم کمتره با وجود توان بالاتر …..

      رنو تی ۴۸۰ نیوفیس توربو کامپوند = ۴۸۰ اسب =۲۷۰۰ نیوتون متر
      رنو تی ۴۴۰ نیوفیس توربو کامپوند = ۴۴۰ اسب = ۲۵۰۰ نیوتون متر
      افهاش ۵۰۰ نیوفیس توربو کامپوند = ۵۰۰ اسب = ۲۸۰۰ نیوتون متر
      افهاش ۴۶۰ نیوفیس توربو کامپوند = ۴۶۰ اسب =فک کنم ۲۶۰۰ نیوتون متر

      حتی داف تو نسخه ۵۳۰ فک کنم ۲۶۰۰ نیوتون متر گشتاور داره / و اسکانیا هم این گشتاور و ندارررن ….

      انشالله که جاده ها پر بشه از این سلاطین ….

      در ضمن من با وجود این همه رنو تی نیو که اومده و عکس و پست هاش دراومده تو فضای مجازی و حتی وارد کننده ها ….هنوز توربو کامپوند ندیدم توشون ….نشونه توربو کامپوند تو رنو تی یه علامت turbo compund روی اون قسمت خط تیره روی درب راننده و یک علامت مخفف TC پایین جلوپنجره هست ….

      https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung-rev2&source=android-browser&q=renault+trucks+turbo+compound&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiYk_3Dy8z-AhWRjKQKHYkdDVsQ0pQJegQICxAB&biw=360&bih=520&dpr=3#imgrc=te9bMXZGAmCb-M

      • Avatar photo

        سعید جات خالی امروز تو جاده یک دستگاه رنو تی سقف بلند مشکی مشکی اتاق های از مدل جدید نیوفیس دیدم وااااای خدای زیبایی و ابوهت بود عکس هم گرفتم سرعت میرفت خوب در نیومد

  2. تو بین وارداتی ها من از ده نفر که پرسیدم داف در نرمی و مصرف کم حرف اول رو بین رقبا میزنه دوست عزیز قیمت کمتر ، امکانات بهتر درسته خدمات یک مقدار ضعیفه ولی برند بسیار خوبیه نیوفیس های ولو برعکس چیزی که من شنیدم با سوخت های داخل سازگاری نداره نه تنها ولو بلکه رنو‌، بنز ، اسکانیا ، داف هم همین گونه هستند باید گازوییل یورو ۴ یا یک مکمل خاص هست داخل شون بریزی که جوابگو باشند البته مدل های جدید اکثرا همگی تو‌مسیرهای کشورهای همسایه و اروپا مشغول کار هستند

  3. این جور که داره پیش میره انشالله به حول و قوه الهی و مسولین محترم قیمتش رو ۲۰میلیارد ثابت میمونه.انشاله

  4. آقا وحید کریملو عزیز عشقی سلطان ؛ دمت گرم که تو فکر ما هستی ….

    آره رنو تی نیو فیس به شدت زیاد شده و داره همچنان میاد ….بعد از ولوو نیوفیس بیشترین کشنده وارداتی نیو یا به عبارتی جدیدترین شون ؛ رنو تی نیو هست تو تعداد واردات …..داف نیو هم چند روز پیش من اولین دستگاه و دیدم پلاک شده ، آگهی کرده بودند برا فروش ….آکتروس و اسکانیا هم محدود داره میاد…؛

    ولی ۹۰ درصد واردات فعلی کشور … دست رنو تی فیس قدیم و جدید / افهاش فیس قدیم و جدید / و داف فیس قدیم هست …..

    و یه سوال اینکه…کسی اطلاع داره آریا دیزل هم واردات میکنه یا نه ….چون تا جایی که شنیدم ، فقط ماموت انحصاری کشنده خودش وارد میکنه ….بقیه شرکت ها فقط خدمات میدن

    ولی چند روزی هست یه تعداد رنو تی نیوفیس تو دیوار آگهی میشه ؛ پایین شیشه جلوشون ورچسب آریا دیزل خورده ؛ هم اتاق نرمال و هم اتاق Hi ….همه هم سپر مشکی هستند …..عکس ها هم مربوط به یه گاراژه که کلی رنو تی صفر نیوفیس توشه ….

  5. اینا سفارش سایپا دیزل هستند

  6. Avatar photo

    این ولو ها به سفارش سایپا وارد میشه

  7. اینا البته به فولی ، فول کالر ها نیستند ولی خب آپشن های قابل قبولی دارن

  8. اگه کسی بتونه حدس بزنه پلاک این ولو ها متعلق به چه کشوریه و مونتاژ کجا هستند جایزه داره؟

  9. بهروز جان فکر کنم پلاک اروپا نیست درسته؟

  10. به نظر من اینا پلاک ترانزیت هستند برای ایران ….کشنده ای که تو اروپا خریداری میشه چند روز که کارهای اداریش انجام بشه ….که خدایی نکرده لیزینگی نباشه و از این جور صحبت ها …. بعد مدارک کامل که شد این پلاک ترانزیت میاد ؛ نصب میکنن روماشین و میارن ایران

  11. فکر کنم پلاکها به همین خاطره که پرچ نمیشه ، چون موقتی روشه و تا ایران میخواد بیاد

  12. این ولو ها نیمه فول هستن و دوست عزیزمون هم بالا درست فرمودند سفارش سایپا هستن

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*