کشنده ولوو اف اچ500 یورو6 وارداتی نیوفیس سفید
عکس از علیرضا عزتی عزیز از کرج
کشنده ولوو اف اچ500 یورو6 وارداتی نیوفیس سفید
عکس از علیرضا عزتی عزیز از کرج
برچسب خورده تحت :اف هاش نیوفیس اف هاش500 نیوفیس تریلی ولوو سایپا دیزل شرکت سایپا دیزل قیمت ولوو اف اچ500 قیمت ولوو اف هاش500 کامیون ولوو کشنده ولوو محصولات سایپا دیزل ولوو ولوو FH500 نیوفیس ولوو اف اچ500
هزار ماشاالله به این ماشین🇸🇪
یکی از بهترین و کاملترین ماشین های وارداتی که تا به امروز وارد ایران شده، همین اف اچ های نیوفیس هستن. واقعا بی نظیرن. با وجود اینکه یورو شیش هستن، اما کمترین میزان خطا رو صفحه میارن بالا نسبت به باقی برندها.در واقع اصلا خطا نمیاره بالا. مگر یه گازوئیل بسیار بی کیفیت بریزی داخلش. مصرف سوختش عالیه. با بار کامل نمونه آی سیو صدی ۲۵ میسوزونه که با گازوئیل ایران واقعا عالیه این رقم. با صاحب یکیش صحبت میکردم میگفت هشت ماهه دارم با یکیش کار میکنم، شب و روز به اموات سازنده این ماشین، صلوات میفرستم 🤣🤣🤣
دوستانی که پولشون کمتره میتونن رنو تی نیوفیس سری های، با موتور توربوکامپوند بگیرن، همین تکنولوژی وموتور گیربکس ولوو هست. اونم بسیار عالیه. انگار با پول کمتر میشه اف اچ سوار شد.
کاملا همینطوره دوست عزیز …
فناوری توربو کامپوند واقعا محشره و بی نظیره …… و من چند وقت پیش مشخصات فنی کامیون های اروپایی و از سایت رسمی و خارجی خودشون نگاه میکردم ، فهمیدم چیه و چخبره …. و وقتی میگن دوره تحویل رنو تی نیو توربوکامپوند ۶ ماه طول میکشه آدم میبینه چقدر طرفدار داره این سیستم جدید ؛ چون کاهش آلایندگی و به همراه یک گشتاور عظیم داره …..
شما حساب کنید ؛ به روز ترین آکتروس تو نسخه MP5 L با توان ۵۱۰ اسب یا نسخه ۱۸۵۱ حداکثر گشتاوره تولیدیش ۲۶۰۰ نیوتون متره ……ولی رنو تی نیوفیس توربو کامپوند با ۴۸۰ اسب بخار ۲۷۰۰ نیوتون مترررر گشتاور تولید میکنه
و جالبه بدونید ولوو فقط و فقط نسخه های ۴۶۰ و ۵۰۰ ش توربو کامپوند یا آی سیو داره ….. و رنو هم فقط و فقط تو نسخه های ۴۴۰ و ۴۸۰ …..یعنی افهاش ۵۴۰ و رنو تی ۵۲۰ این سیستم و ندارند و حتی گشتاورشون هم کمتره با وجود توان بالاتر …..
رنو تی ۴۸۰ نیوفیس توربو کامپوند = ۴۸۰ اسب =۲۷۰۰ نیوتون متر
رنو تی ۴۴۰ نیوفیس توربو کامپوند = ۴۴۰ اسب = ۲۵۰۰ نیوتون متر
افهاش ۵۰۰ نیوفیس توربو کامپوند = ۵۰۰ اسب = ۲۸۰۰ نیوتون متر
افهاش ۴۶۰ نیوفیس توربو کامپوند = ۴۶۰ اسب =فک کنم ۲۶۰۰ نیوتون متر
حتی داف تو نسخه ۵۳۰ فک کنم ۲۶۰۰ نیوتون متر گشتاور داره / و اسکانیا هم این گشتاور و ندارررن ….
انشالله که جاده ها پر بشه از این سلاطین ….
در ضمن من با وجود این همه رنو تی نیو که اومده و عکس و پست هاش دراومده تو فضای مجازی و حتی وارد کننده ها ….هنوز توربو کامپوند ندیدم توشون ….نشونه توربو کامپوند تو رنو تی یه علامت turbo compund روی اون قسمت خط تیره روی درب راننده و یک علامت مخفف TC پایین جلوپنجره هست ….
https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung-rev2&source=android-browser&q=renault+trucks+turbo+compound&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiYk_3Dy8z-AhWRjKQKHYkdDVsQ0pQJegQICxAB&biw=360&bih=520&dpr=3#imgrc=te9bMXZGAmCb-M
سعید جات خالی امروز تو جاده یک دستگاه رنو تی سقف بلند مشکی مشکی اتاق های از مدل جدید نیوفیس دیدم وااااای خدای زیبایی و ابوهت بود عکس هم گرفتم سرعت میرفت خوب در نیومد
تو بین وارداتی ها من از ده نفر که پرسیدم داف در نرمی و مصرف کم حرف اول رو بین رقبا میزنه دوست عزیز قیمت کمتر ، امکانات بهتر درسته خدمات یک مقدار ضعیفه ولی برند بسیار خوبیه نیوفیس های ولو برعکس چیزی که من شنیدم با سوخت های داخل سازگاری نداره نه تنها ولو بلکه رنو، بنز ، اسکانیا ، داف هم همین گونه هستند باید گازوییل یورو ۴ یا یک مکمل خاص هست داخل شون بریزی که جوابگو باشند البته مدل های جدید اکثرا همگی تومسیرهای کشورهای همسایه و اروپا مشغول کار هستند
این جور که داره پیش میره انشالله به حول و قوه الهی و مسولین محترم قیمتش رو ۲۰میلیارد ثابت میمونه.انشاله
آقا وحید کریملو عزیز عشقی سلطان ؛ دمت گرم که تو فکر ما هستی ….
آره رنو تی نیو فیس به شدت زیاد شده و داره همچنان میاد ….بعد از ولوو نیوفیس بیشترین کشنده وارداتی نیو یا به عبارتی جدیدترین شون ؛ رنو تی نیو هست تو تعداد واردات …..داف نیو هم چند روز پیش من اولین دستگاه و دیدم پلاک شده ، آگهی کرده بودند برا فروش ….آکتروس و اسکانیا هم محدود داره میاد…؛
ولی ۹۰ درصد واردات فعلی کشور … دست رنو تی فیس قدیم و جدید / افهاش فیس قدیم و جدید / و داف فیس قدیم هست …..
و یه سوال اینکه…کسی اطلاع داره آریا دیزل هم واردات میکنه یا نه ….چون تا جایی که شنیدم ، فقط ماموت انحصاری کشنده خودش وارد میکنه ….بقیه شرکت ها فقط خدمات میدن
ولی چند روزی هست یه تعداد رنو تی نیوفیس تو دیوار آگهی میشه ؛ پایین شیشه جلوشون ورچسب آریا دیزل خورده ؛ هم اتاق نرمال و هم اتاق Hi ….همه هم سپر مشکی هستند …..عکس ها هم مربوط به یه گاراژه که کلی رنو تی صفر نیوفیس توشه ….
اوایل واردات دست دوم،آریا دیزل هم کارکرده آورده بود ولی بعدا خبری ازش نشنیدیم
اینا سفارش سایپا دیزل هستند
این ولو ها به سفارش سایپا وارد میشه
اینا البته به فولی ، فول کالر ها نیستند ولی خب آپشن های قابل قبولی دارن
اگه کسی بتونه حدس بزنه پلاک این ولو ها متعلق به چه کشوریه و مونتاژ کجا هستند جایزه داره؟
جایزه ش چیه بهروز خان
پلاک این ولو ها متعلق به افریقا و مونتاژ افریقای جنوبی هستند منهای سوئد ، اسپانیا ، فرانسه ، ایران ، امریکا ، کلمبیا ، مکزیک ، مصر و ژوهانسبورگ در افریقای جنوبی ولو رو مونتاژ میکنن
مبارکت مانی 😂😂😂😭
اون شکلک گریه اشتباهی شد
باریکلا مانی آفرین زدی تو خال درسته
بهروز خان بنظرم باید هدیه مانی رو بدی 😂😂😂😂
جایزه مانی رو هم بهش میدیم پهلوون
بهروز جان فکر کنم پلاک اروپا نیست درسته؟
ماشاالله سالاذ
جایزه ش خوبه
به نظر من اینا پلاک ترانزیت هستند برای ایران ….کشنده ای که تو اروپا خریداری میشه چند روز که کارهای اداریش انجام بشه ….که خدایی نکرده لیزینگی نباشه و از این جور صحبت ها …. بعد مدارک کامل که شد این پلاک ترانزیت میاد ؛ نصب میکنن روماشین و میارن ایران
فکر کنم پلاکها به همین خاطره که پرچ نمیشه ، چون موقتی روشه و تا ایران میخواد بیاد
این ولو ها نیمه فول هستن و دوست عزیزمون هم بالا درست فرمودند سفارش سایپا هستن