اتوبوس بنز 457 جدید ایران خودرو دیزل

اینم یک عکس جدید از محوطه ایران خودرو دیزل با اتوبوس بنز 457 اتاق جدید و گیربکس دستی!!!

عکس: آبان ماه 1401 محوطه ایران خودرو دیزل

درباره وحید کریملو

Avatar photo
وحید کریملو هستم و بهمن 91 این سایت رو ساختم. علاقه زیادی به کامیون دارم پایه دو رو هم گرفتم منتظرم تا یک فرصتی پیش بیاد پایه یکم بگیرم..البته اگر قسمت ما تنهایی در جاده ها باشد... مخلص همه بچه های کامیون باز مخصوصا بچه های ایران ترانزیت هستم دوستتون دارم و بهترین ها رو براتون آرزومندم

۲۵ دیدگاه

  1. Avatar photo
    آرتین فتحعلی پور

    بسم الله الرحمن الرحیم این دیگه چیه شوخی میکنید با من 😂😂😂

    این بیشتر شبیه غاز محلی هست 😂😂😂😂

    وحید عکسو خودت گرفتی

  2. Avatar photo

    شترگاو پلنگ ایران خودرو بار داشته باشید که واردات اتوبوس هم در حال انجام هست

  3. طراحی جلوش به نظرم خوشگله …. هرچند جلو پنجرش کپی بنز تراویگو هست ….. خوب اینا که دیگه توانایی ساخت موتور ۴۵۷ دارند …. یه گیربکس خوب اتومات هم از چین بگیرن بزارن روش ….. دیگه کی اتوبوس دنده سوار میشه

  4. گیربکس های دستی یه جورایی برای کامیونای تک و اتوبوس منسوخ شده چن راننده راحت تره
    حالا برای یه سری مصارف خاص دنده بهتره

  5. گیربکس دستی؟! مشتری خواهد داشت؟به سایر چیزاش کاری ندارم!

    • Avatar photo
      آرتین فتحعلی پور

      آره همینو بگو هنوز که هنوزه تو ایران گیربکس دستی از کار نیفتادع

    • همونی ک ه بنز تک صفر میخره
      به اینم پول میده

      • علی آقا تیکه خوشگلی بود ولی خب کاربرد بنز تک صفر با اتوبوس خیلی فرق داره. بنز تک گاهی جاهایی برات کار میکنه که اتومات راست کارش نیس اما اتوبوس رو هر جورم حساب کنی دیگه نمیره وسط مزرعه واسه برداشت محصول در حالی که بنز تک صفر خوراکش همینه. هر چند دنبال بنز تک صفرم بودم و نشد ولی خب شراکت مان اتومات رو دارم واسه اتوبوس نه گیربکس دستیش رو.
        در ضمن تو خرید اصلی ترین عامل و مهمترین چیزی که حرف اول و اخر رو میزنه جیبت هست وگرنه بودجشو داشته باشی همه بلدن چی بخرن.
        خاطرتو میخاییم علی اقا

      • Avatar photo
        آرتین فتحعلی پور

        آقا حسین فیض بردم از حرفت ما هم خاطرتو میخوام

  6. تو این دوره زمونه خریدن گیربکس دستی واقعا یک ساقی ماهری میخواد

  7. آخه احمق های کودن گیربکس دستی تو ایران دیگه منسوخ شده نسلش من نمی‌دونم اینا واقعا این طرح ها رو از کجا میارن

  8. ظاهرشو ارتقا بدن خوب میشه

  9. آ اس ترونیک زد اف تحت لیسانس چینم هست

  10. Avatar photo

    وقتی این عکس و دیدم گفتم یا مرحوم بیژن قلی خان 🤣
    .
    اما رفتم تحقیق کردم دیدم هیچ اطلاعات خاصی از این اتوبوس نیست
    و فقط چندتا عکس از یه نمایشگاه سال ۹۶ هستش که ایرانخودرو محصولات شو آورده و این اتوبوس و اتوبوس تو شهری اتروس و معرفی کرده
    و خداوند شکر خدا رو شکر خدا رو شکر هیچ خریداری برای این اتوبوس نتونستن پیدا کنن و این یک نمونه نمایشگاهی باقی موند
    ولی اتوبوس های فوق العاده بی کیفیت و اشغال و بدردنخور اتروس و کردن تو پاچه شرکت واحد بدبخت تهران و …
    خلاصه این جوری دیگه

  11. سلام
    احتمالا این طرح حقیقت داره ، به چند علت ، اول اینکه قیمت اتوبوس های اتوماتیک خیلی بالا رفته است و این محصولات قیمت شان کم تر است ، دوم اینکه موتور ۴۵۷ و گیربکس زد اف ۱۶ سرعته دستی جز طرح های کلان برای کم‌کردن وابستگی خودرو های سنگین به خارج است و فعلا خبری از کار بر روی گیربکس اتوماتیک نیست ، سوم اینکه اوضاع ناوگان حمل و نقل خراب است و هر چه زودتر باید فکری شود ، چهارم اینکه راننده اتوبوس بیابانی با گیربکس دستی هوشیار تر است و کم تر گاف می دهد ، پنجم اینکه کاچی بهتر از هیچی .

    • Avatar photo

      اخه ایران خودرو هم همچین ارزون نمیده
      خدا میدونه چه قیمتی میخاد بده بیرون
      الان همون اتروس های اشغالی که به شرکت واحد فروخته
      میگن دونه ۳ میلیارد و ۵۰۰ فروخته
      خوب بخش خصوصی اصلا توان خرید همچین چیزی ندارن
      یه طرف
      و از لحاظ کیفیت واقعا افتضاح هستن و
      اتوبوس ها با کارکرد زیر ۲۰ هزارتا کلکسیونی از عیب و ایرادات پیدا کردن
      من هر موقع تو شرکت اتروس تحویل میگیرم هر فحش بلدم نثار تولید کننده طراح خریدار و تمامی کسانی این سرمایه ملی به خطا داده ان میفرستم براشون

      • خوب دیگه تو این شرایط اتوبوس داری و کامیون و کشنده داری از عهده رانندگانی که بصورت شخصی در این صنف فعالیت می کنند بر نمی آید . و صدای آن ها هم برای اعتراض به کیفیت بد محصولات داخلی کوتاه است . فقط یک راه وجود دارد ، بوجود آمدن شرکت های حمل و نقل بزرگ که چند ده تا چند صد اتوبوس و کامیون خواهند داشت که توانایی مالی و‌حقوقی بسیار برای خرید محصول با کیفیت خواهند داشت و خودرو ساز داخلی هم مجبور است تا کیفیت را بالا ببرد و نظر آنها را جلب کند . رانندگان قدیمی هم مجبور هستند که یا به عنوان راننده در این شرکت ها فعالیت کنند و یا یک پله پایین تر بروند و مینی بوس و کامیونت بخرند .

  12. بعید میدونم مشتری زیادی جلب کنه بخاطر گیر‌بکس دستی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*