درباره manitavakol
بنام خدا
مانی توکل هستم از نویسندگان قدیمی سایت ایران ترانزیت . لیسانس عمران دارم ، عاشق ماشین هستم سواری و سنگین . از سال 91 با ایران ترانزیت اشنا شدم 8 ساله که با مدیر سایت دوست خوبم وحید کریملو رفیق و دوست هستم عاشق ماشین های اروپایی و امریکایی علی الخصوص آلمانی هستم و بشدت روی ماشین های آلمانی علاقه دارم . درحال پیگیری برای گرفتن پایه 2 و سپس پایه 1 هستم تا به امید خدا اگر قسمت شد پایه 1 بگیرم و بتونم در این حرفه کار کنم . مخلص همه ی رانندگان ایران زمین و بچه های ایران ترانزیت گل هم هستیم و همه تون رو دوست داریم انشالله زیر سایه پروردگار متعال زندگی اروم و خوبی درکنار خانواده هاتون داشته باشید . ارزوی سربلندی برای قهرمانان حمل و نقل ایران و مردم کشورم رو دارم.
مطالب مرتبط
داف 105 یورو5
آذر ۹, ۱۴۰۳
پلاک یزد و گاری کفی یعنی دربست حمل کاشی، همه تناژ بالای ۲۵ تن
یزد معدن کاشی و سرامیکه. اختمالا نظر عرفان جان درسته. شایدم خط بندر کار میکنن و تو کار کانتین هستن چون ماشین ظاهرش که نریخته. البته بنزه ها نمیریزه
یزد و میبد و اردکان کلی کارخونه کاشیسازی هست، بار هم همیشه فراوونه ولی کرایهش پایینه و تناژ بار بالا، مثلاً ۲۶.۵ تن تهران ۳ ۴ میلیون
حسین جان پس بگو چرا این قدر این ماشین سالار و تمیز مونده
این اکتروس فکر کنم جز اولین اکتروس های mp4 بود که وارد ایران شد
.
یکی از هزاران مشکلات بنیادی مملکت همین که صنایع درست در محل درست نیستن
یزد یه استان کم آب هستش و تا دلتون بخاد صنایع آب دوست زیاد دارن
منتها عدم تعصب به منابع ایران و فکر منافع شخصی بودن و عدم میهن دوستی خیلی ها
باعث شده آقای پولدار به جای اینکه دنبال یه مکان بهتر برای ایجاد کارخونه خودش باشه میگه چه جایی از شهر خودم بهتر و اینگونه میشه که
میام فولاد تو کویر و راه میندازم
و کلی صنایع نا هماهنگ با محیطی که اون صنعت نباید باشه
احسنت
بابا فکر اونجاشم کردن دارن آب میارن از خلیج فارس😂😂😂😂
این اکتروس اولین اکتروس ام پی ۴ وارد شده به ایران و خاورمیانه هست درسال ۹۳ وارد کشور شد بعد از اون دومین ام پی ۴ خاکستری رنگ وارد عراق شد.
درود سپاس از مانی
یادش بخیر سال ۹۴ بود که اکتروس های ۱۸۵۱ و ۱۸۵۵ پلاک میشدن تعداد زیادی نسل ۳ بود و چند تایی نسل ۴.
تازه اف اچ ۵۰۰ ها امده بودن و داف ها یادش بخیر تو همین سایت چه غوغایی بود.مانی که حتما خوب یادش هست.
بله ارش جان چطور ممکنه یادم بره خوب هم یادمه یادش بخیر واقعا
با تشکر از مانی خان عزیز که حسابی در حال ترکوندن البته درکنار اقا وحید که هردوتون رقابت پست گذاشتن در سایت دارید . این ماشینی که مانی خان عکسش رو گذاشته شاه هست منظورم یعنی ماشینی که هیچ گونه خرجی نداره موتور ۵۱۰ اسب شش سیلندر بلوتک که چندین ساله در اروپا تایید شده و بنز هم چند سال با همین تکنولوژی موتوری رتبه ۱ بهترین موتورهای دنیا از نظر استاندارد الایندگی بوده و هست .
زنده باشی آقای نوروزی عزیز-مانی همیشه پست هاش عالیه-قسمت واردات سایت الان دست مانیه دمش گرم مارو خیلی شرمنده میکنه
نبابا این چه حرفیه داداش وظیفه هست.
متشکرام کامران جان نظرلطفته
موتور بلوتک بهترین و بادوام ترین مونور از سال ۲۰۰۳ تا به امروز بوده است نمیدونم اینو گفتم یا نه رفتن امار گرفتن از برندهای اروپایی خرابی بنز و مان داف اویکو تو اروپا در چندسال اخیر واقعا بی سابقه بوده و موتورهای این ماشینا جز بادوام ترین موتورهای اروپا بوده اند.
ما مخلصیم اقا وحید عزیز هردوی شما بزرگوارن رو تخم چشم بنده جا دارید فقط نمیدونم این گل پسر پست های وارداتی شو از کجا میاره ماشالله خیلی پسر خوب و خوش برخورد و اکتیوی هم هست در زمینه واردات البته خودت هم اقا وحید از کار درست های روزگاری ماشالله اهل ادب علم و مطالعه هستین نه تنها شما بلکه همه کسانی که تو این سایت هستند.
نظر لطفته برادر
شما کارت درسته اقا کاران عزیز
اول با تشکر از پست های ناب و درجه ۱ تون و دوم اینکه عجب اکتروسی چه رنگ زیبا و نابی داره فقط حیف که کفی پشتش هست.
متشکرم از حسن نیت جنابعالی
ممنونم از نظرات دوستان عزیز
مگه میشه این سالار رو دوس نداشت بخدا رو دست بنز ماشین نیست.